Armored Warfare
Moderátor: jarl
Armored Warfare
Začíná nám další tanková online hra Armored Warfare. Bude zaměřená na moderní stroje a EA se rozjíždí už 27.5. 2015
http://aw.my.com/us
cz/sk komunita
http://aw.my.com/en/forum/forumdisplay. ... á-komunita
Early Access fáze začíná 27.5.2015.
První kolo EA bude trvat od 27.5. do 3.6.
Herní časy budou:
Všední dny - 6 až 9 hodin večer středoevropského letního času
Víkendy - 5 až 10 hodin večer středoevropského letního času
(tyto doby se budou v dalších kolech postupně prodlužovat do té doby, než hra bude aktivní 24 hodin denně)
US a EU servery budou oddělené.
Co bude v prvním kole testu
vozidla až do tieru 6
4 mapy (Ghost Field, Cold Strike, Port Storm a nová, River Point)
nová artilerie (ta z pozdní alfy)
Seznam vozidel v testu:
o Tier 1
• M113: AFV
• PT-76: LT
o Tier 2
• FV101 Scorpion: AFV
• LAV-150: AFV
o Tier 3
• BMP-1: AFV
• AMX-10P: AFV
• M60 Patton: MBT
• T-62: MBT
• LAV-150 90: TD (PREMIUM)
• Abbot: SPG (PREMIUM)
o Tier 4
• BMD-1: AFV
• T-64: MBT
• 2S1 Gvosdika: SPG
• M109: SPG
• Sheridan: LT
• Leopard 1
• Swingfire
• Zhalo-S: AFV (PREMIUM)
• OF-40: MBT (PREMIUM)
o Tier 5
• BMD-2: AFV
• LAV-300: TD
• Chieftain Mk5 FV4201: MBT
• M60A3: MBT
• T-72 Ural: MBT
• VBL Scout: AFV
• BMP-2: AFV
• M60A2 Starship: MBT (PREMIUM)
• AMX-10P PAC 90: TD (PREMIUM)
o Tier 6
• BMP-3: AFV
• Wiesel 1: AFV
• M2 Bradley: AFV
• Stingray 1: LT
• B1 Centauro: TD
• Leopard 2AV: MBT
• 2S3 Akatsiya: SPG
• Palmaria: SPG
• Vickers VFM 5: LT
• MBT-70: MBT (PREMIUM)
Doporučená konfigurace:
Videokarta: GeForce GTX 275
Procesor: Intel (R) Core (TM) i5-4440 CPU @ 3.10 GHz (4 cores), ~ 3.1 GHz
Paměť: 4GB
Operační systémy:
Windows Vista Home Premium and above (Home Premium, Business, Enterprise, Ultimate) x64
Windows 7 Home Basic and above (Home Basic, Home Premium, Professional, Enterprise, Ultimate) (6.1, Build 7601) Service Pack 1 x64
Windows 8 (8, 8 Pro, 8 Enterprise, 8.1, 8.1 Pro, 8.1 Enterprise) x64
Varování: první kolo testu na 32bitových systémech nebude běhat.
Co nás čeká v dalších kolech:
- optimalizace
- víc PvP map
- PvE režim
- nová vozidla
- "speciální náboje" pro artilerii
- malůvky na vozidla (decals)
- nový interface (zaměřovač atd.)
- nový herní režim
- klany
- mnoho oprav
http://aw.my.com/us
cz/sk komunita
http://aw.my.com/en/forum/forumdisplay. ... á-komunita
Early Access fáze začíná 27.5.2015.
První kolo EA bude trvat od 27.5. do 3.6.
Herní časy budou:
Všední dny - 6 až 9 hodin večer středoevropského letního času
Víkendy - 5 až 10 hodin večer středoevropského letního času
(tyto doby se budou v dalších kolech postupně prodlužovat do té doby, než hra bude aktivní 24 hodin denně)
US a EU servery budou oddělené.
Co bude v prvním kole testu
vozidla až do tieru 6
4 mapy (Ghost Field, Cold Strike, Port Storm a nová, River Point)
nová artilerie (ta z pozdní alfy)
Seznam vozidel v testu:
o Tier 1
• M113: AFV
• PT-76: LT
o Tier 2
• FV101 Scorpion: AFV
• LAV-150: AFV
o Tier 3
• BMP-1: AFV
• AMX-10P: AFV
• M60 Patton: MBT
• T-62: MBT
• LAV-150 90: TD (PREMIUM)
• Abbot: SPG (PREMIUM)
o Tier 4
• BMD-1: AFV
• T-64: MBT
• 2S1 Gvosdika: SPG
• M109: SPG
• Sheridan: LT
• Leopard 1
• Swingfire
• Zhalo-S: AFV (PREMIUM)
• OF-40: MBT (PREMIUM)
o Tier 5
• BMD-2: AFV
• LAV-300: TD
• Chieftain Mk5 FV4201: MBT
• M60A3: MBT
• T-72 Ural: MBT
• VBL Scout: AFV
• BMP-2: AFV
• M60A2 Starship: MBT (PREMIUM)
• AMX-10P PAC 90: TD (PREMIUM)
o Tier 6
• BMP-3: AFV
• Wiesel 1: AFV
• M2 Bradley: AFV
• Stingray 1: LT
• B1 Centauro: TD
• Leopard 2AV: MBT
• 2S3 Akatsiya: SPG
• Palmaria: SPG
• Vickers VFM 5: LT
• MBT-70: MBT (PREMIUM)
Doporučená konfigurace:
Videokarta: GeForce GTX 275
Procesor: Intel (R) Core (TM) i5-4440 CPU @ 3.10 GHz (4 cores), ~ 3.1 GHz
Paměť: 4GB
Operační systémy:
Windows Vista Home Premium and above (Home Premium, Business, Enterprise, Ultimate) x64
Windows 7 Home Basic and above (Home Basic, Home Premium, Professional, Enterprise, Ultimate) (6.1, Build 7601) Service Pack 1 x64
Windows 8 (8, 8 Pro, 8 Enterprise, 8.1, 8.1 Pro, 8.1 Enterprise) x64
Varování: první kolo testu na 32bitových systémech nebude běhat.
Co nás čeká v dalších kolech:
- optimalizace
- víc PvP map
- PvE režim
- nová vozidla
- "speciální náboje" pro artilerii
- malůvky na vozidla (decals)
- nový interface (zaměřovač atd.)
- nový herní režim
- klany
- mnoho oprav
Fraška života letí kupředu jak splašená herka - a diváky už pranic nezajímá zápletka prvního aktu.
Re: Armored Warfare
Škoda, že to bude P2Win jak sviň. Ale určitě si to tu najde hráče. Model, kdy je hra pro všechny zadarmo a ten kdo platí se u toho i baví je docela správný.
Jen mě trochu mrzí, že nepřišli s ničím moc novým. Že jen obšlehli WoT s novějšíma tankama a přidali do toho víc těch placených věcí.
Jen mě trochu mrzí, že nepřišli s ničím moc novým. Že jen obšlehli WoT s novějšíma tankama a přidali do toho víc těch placených věcí.
Re: Armored Warfare
a co pa to vlastně je pls.?Škoda, že to bude P2Win
"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Re: Armored Warfare
Pay to win. Zaplať a vyhraj. Částečně to používá World of Tanks a War Thunder. Ve WOT si třeba můžeš kupovat lepší munici a doplňky i za peníze (píšu "I", protože si je můžeš koupit i za herní kredity, jen pak neuživíš desítkové tanky a budeš na ně muset hrát i s nižšími levely tanků, abys ty herní kredity vydělal). Dřív to měli tak, že bylo možné kupovat jen za reálné peníze a to bylo taky P2win. Naštěstí ikdyž na ně hodně hráčů nadává jim to docvaklo a v podstatě když do toho teď někdo dává peníze, tak nemůže mít lepší tank, než ten, co to nedělá.
U War thunderu šli o kousek dál. Tam za reálné peníze můžeš koupit nejen lepší tanky/letadla(ale ne zas tak výrazně), než si nepřítel vyjezdí hraním, ale hlavně si za ty peníze vylepšíš posádku, takže ti rychleji nabíjí, zaměřuje atd atd. Tam začíná být výrazný rozdíl mezi platícími a neplatícími.
No a Armored Warfare podle všeho půjde ještě o dost dál. Je to hra "západního" typu, takže tam to budou dojit co to dá a neplatící budou spíš terče pro platící. Respektive bude to hra zadarmo, ale dobře si zahrají jen platící. Toho co budeš moct koupit za peníze bude velké množství s výrazným vylepšením. Ale třeba to taky časem pochopí jako Wargaming (tvůrci WoT) a utlumí své choutky po penězích.
Ostatně je WoT jedna z nejvýdělečnějším hrám ne díky premiovosti placených věcí, ale díky tomu, že skoro každý utratí třeba dvacetikorunu za hezčí kamufláž a je lepší, když si 10 000 000 lidí koupí něco za dvacku, než když si 1000 lidí koupí něco za tisícovku. Tak snad obšlehne Armored warfare i jejich platební systém, když už je to stejná hra.
U War thunderu šli o kousek dál. Tam za reálné peníze můžeš koupit nejen lepší tanky/letadla(ale ne zas tak výrazně), než si nepřítel vyjezdí hraním, ale hlavně si za ty peníze vylepšíš posádku, takže ti rychleji nabíjí, zaměřuje atd atd. Tam začíná být výrazný rozdíl mezi platícími a neplatícími.
No a Armored Warfare podle všeho půjde ještě o dost dál. Je to hra "západního" typu, takže tam to budou dojit co to dá a neplatící budou spíš terče pro platící. Respektive bude to hra zadarmo, ale dobře si zahrají jen platící. Toho co budeš moct koupit za peníze bude velké množství s výrazným vylepšením. Ale třeba to taky časem pochopí jako Wargaming (tvůrci WoT) a utlumí své choutky po penězích.
Ostatně je WoT jedna z nejvýdělečnějším hrám ne díky premiovosti placených věcí, ale díky tomu, že skoro každý utratí třeba dvacetikorunu za hezčí kamufláž a je lepší, když si 10 000 000 lidí koupí něco za dvacku, než když si 1000 lidí koupí něco za tisícovku. Tak snad obšlehne Armored warfare i jejich platební systém, když už je to stejná hra.
- Alchymista
- 5. Plukovník
- Příspěvky: 4883
- Registrován: 25/2/2007, 04:00
Re: Armored Warfare
pay to win - kto platí, vyhráva
Systém, v ktorom sú "veci" nakúpené za reálne peniaze o dosť lepšie, ako tie, ktoré získaš hraním a za "herné peniaze". Niekde to funguje aj tak, že reálne peniaze sa menia za herné v nejakom šialenom kurze a "dobré veci" sú potom šialene drahé - teoreticky na ne síce dokážeš zarobiť v rámci hry, ale to je skôr len teoretická možnosť.
Väčšina hier so systémom "lepšie veci len za reálne peniaze" postupne zakape - neplatiaci hráči odídu znechutený a platiaci zasa po čase "nemajú s kým hrať". A rozumne vyvážiť systém cien a odmien je veľmi ťažké.
Edit: Ako píše Tempík - lepšia či dokonca individuálna/unikátna kamufláž, hoci aj s nejakým malým bonusom, a podobné "ozdôbky za príplatok" je lepšia cesta.
Tempík - viem si dokonca predstaviť aj iný model vylepšovania posádok "za peniaze" - prístup na platenú "strelnicu" zaplatíš povedzme euro a máš jednodňový (alebo na iný čas) prístup na strelnicu - body hodnotenia nezískavaš, ale hráš, strielaš na terče = posádka trénuje.
Systém, v ktorom sú "veci" nakúpené za reálne peniaze o dosť lepšie, ako tie, ktoré získaš hraním a za "herné peniaze". Niekde to funguje aj tak, že reálne peniaze sa menia za herné v nejakom šialenom kurze a "dobré veci" sú potom šialene drahé - teoreticky na ne síce dokážeš zarobiť v rámci hry, ale to je skôr len teoretická možnosť.
Väčšina hier so systémom "lepšie veci len za reálne peniaze" postupne zakape - neplatiaci hráči odídu znechutený a platiaci zasa po čase "nemajú s kým hrať". A rozumne vyvážiť systém cien a odmien je veľmi ťažké.
Edit: Ako píše Tempík - lepšia či dokonca individuálna/unikátna kamufláž, hoci aj s nejakým malým bonusom, a podobné "ozdôbky za príplatok" je lepšia cesta.
Tempík - viem si dokonca predstaviť aj iný model vylepšovania posádok "za peniaze" - prístup na platenú "strelnicu" zaplatíš povedzme euro a máš jednodňový (alebo na iný čas) prístup na strelnicu - body hodnotenia nezískavaš, ale hráš, strielaš na terče = posádka trénuje.
Naposledy upravil(a) Alchymista dne 24/5/2015, 10:11, celkem upraveno 2 x.
Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
Re: Armored Warfare
aha dík. Ja třeba hraju WTh. a tam mi to tak zásadní nepřijde. Asi mám dobré ruce , pravdou je, že jsem párkrát cálnul, ale spíše proto, že se mi nechtělo dlouho šetřit na nové éro. No a po nějakém čase jsem stejně skončil u I 16 a 153. Prostě zábava.
"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Re: Armored Warfare
Já hrál jen WoT, a to v době, kdy stačilo mít KV-1 a peněz bylo dost Tam to není tolik Pay2win (když zavedli "prémiovou munici" za kredity), ale spíš když platíš, tak si urychlíš čas a nemusíš se tolik pleskat na malém tieru (třeba na té KV-1).
Re: Armored Warfare
Totok je největší problém WoT a WT - a podobných (systémem) her. Tyto hry jsou právě koncipovány tak, aby si (platící) "supermani" užili svých fragů, killů apod., a nováčci jsou za lovnou zvěř. V obou je paradoxně nejzábavnější hrát na prvním tieru, a k***t novým hru... protože obě firmy ve svých hrách zuřivě odmítají vybalancovat úroveň hráčů. Třeba zavedením alespoň dvou "lig" - něco jako 1. národní liga a kopaničářský přebor.Zemakt píše:No a po nějakém čase jsem stejně skončil u I 16 a 153. Prostě zábava.
A důkaz tohoto tvrzení? U obou stejný. Obě hry mají stejné statistiky hráčů. U obou je cca 95% hráčů, kteří mají odehráno méně než 1000 bitev. Pak je zhruba procento těch, co mají přes 1000, a asi 4% těch, co mají několik tisíc, a tudíž "tvrdí muziku". mají techniku, posádky, znají (tankové) mapy - a to až nesmyslně; pokud je v týmu jediný takový "trajhárd", tak se uvelebí na jediném místě mapy odkud se nehne a má na konci i několikrát tolik killů než ostatní, a hrát proti němu je utrpení...
Co z toho plyne? Nováček se zaregistruje, zahraje si několik set bitev, zjistí že je to buď plať, nebo vztekej se, a odejde.
Já sám kvůli tomu hraju jen "srandabitvy", zcela jsem si WT škrtnul ze seznamu simulátorů, byť nabízí i "realistické" a "simulátorové" bitvy. Jak simulátorové??? S "vylevlenou" posádkou??? A co je na tom simulátorové?
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
- kozlustechnykus
- poručík
- Příspěvky: 769
- Registrován: 9/3/2014, 20:24
Re: Armored Warfare
K tomu WoT bych dodal, ze si ted nevzpomenu na zadnej placenej tank, kterej by byl lepsi, nez normalni tanky na stejnym tieru. Driv byl problem s Type 59, ale ten byl nekolikrat nerfovan a uz se ani neda koupit. Lowe je uz taky jen stin toho, co do hry uvedli a ani tehdy nebyl nicim vyjimecny. Dneska na VIII tieru by se mozna dalo mluvit o IS-6 a WZ-111, ktery maji super pancir, ale zase nemaji delo - penetrace a doba zamereni. Pravda, lamky to rezi goldovou munici. Pak jsou tam veci jako SU-100Y, ktery sice fluse atomovky, ale pohyblivost, velikost, reload a doba zamereni ... Da se rict, ze dneska je goldovej tank jen verze jineho tanku, ale bez toho nejlepsiho dela, pripadne motoru. Jasne, furt je tady problem, ze nekdo si druhou bitvu koupi VIII tank, MM ho da jako jedinou VIII na top a jeho spoluhrai si pak jen muzou rvat vlasy
„Je to skutečně tak, že Česká televize má určený úhel pohledu. Má ho určen na základě doporučení Evropské komise, která povoluje veřejnoprávním médiím fungovat z poplatků, nebo z daní jenom za předpokladu, že budou prosazovat, obhajovat a dívat se na všechno z úhlu pohledu tradic evropského humanismu a kritického myšlení."
Michal Jankovec clen rady CT
Michal Jankovec clen rady CT
Re: Armored Warfare
to Alfík: nu co k tomu dodat, pravdu díš. Ovšem zrovna tak je třeba říct, že každý byl jednou nováčkem a ne každý je masochistou .
K simulátorům se vyjádřit nemůžu, neb hraji pouze ony srandabitvy. Dle mého laického pohledu jediný kloudný simulátor je zřejmě Il2.
K simulátorům se vyjádřit nemůžu, neb hraji pouze ony srandabitvy. Dle mého laického pohledu jediný kloudný simulátor je zřejmě Il2.
Naposledy upravil(a) Zemakt dne 24/5/2015, 14:21, celkem upraveno 1 x.
"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Re: Armored Warfare
S érama mám podobné zkušenosti, tam když víš jak, tak goldy opravdu nepotřebuješ a taky jsem se nakonec vrátil na nízké tiery, protože to byla větší zábava :-)Zemakt píše:aha dík. Ja třeba hraju WTh. a tam mi to tak zásadní nepřijde. Asi mám dobré ruce , pravdou je, že jsem párkrát cálnul, ale spíše proto, že se mi nechtělo dlouho šetřit na nové éro. No a po nějakém čase jsem stejně skončil u I 16 a 153. Prostě zábava.
"We can't restore our civilization with somebody else's babies."
"Settlemunt my arse, let's slot floppies"
Re: Armored Warfare
Alfiku, mám tedy větší zkušenost jen s WOT, ale to co píšeš je nesmysl. Znám dost lidí, co si to neplatí a co hrají vysoké tiery nejen plnohodnotně, ale dokonce velmi, velmi slušně a dosahují mnohem lepších výsledků, než lidé pravidelně platící. Je to o tom, že tu hru umí hrát.
A nováčci nejsou ve WOT za lovnou zvěř. Nováčci mají něco jako svou ligu. Hráči s méně jak 2000 bitvami hrají snad ze 3/4 opět jen s hráči co mají jen do 2000 bitev.
To že by se zkušení hráči uvelebili na jednom místě a odtud nastříleli víc killů, než ostatní platí pro WT, ale pro WOT určitě ne. Ti nejzkušenější hráči ve WOT paradoxně hrají na pohyblivost a dost agresivně.
To že velké % hráčů nepřesáhlo 1000 her je spíš o tom, že hra je zadarmo, a spousta lidí si ji prostě jen zkusí. Já hrál stovky her, které jsem jen zkusil a dál je nehrál a ne proto, že by mě v té hře někdo deklasoval, ale proto, že mi prostě nesedla, nebo mě jiná hra bavila víc, nebo nebyl čas, nebo mi to neutáh počítač......
A taky dost lidí opustí svůj účet a začně znovu, nebo má víc účtů a s tím jedním už nehraje atd atd.
S prominutím výmluvy na to, že platící hráči ve WoT mají výhodu používají ti, kterým ta hra nejde a jejich ego neunese špatné výsledky. Ale to je každého věc
A nováčci nejsou ve WOT za lovnou zvěř. Nováčci mají něco jako svou ligu. Hráči s méně jak 2000 bitvami hrají snad ze 3/4 opět jen s hráči co mají jen do 2000 bitev.
To že by se zkušení hráči uvelebili na jednom místě a odtud nastříleli víc killů, než ostatní platí pro WT, ale pro WOT určitě ne. Ti nejzkušenější hráči ve WOT paradoxně hrají na pohyblivost a dost agresivně.
To že velké % hráčů nepřesáhlo 1000 her je spíš o tom, že hra je zadarmo, a spousta lidí si ji prostě jen zkusí. Já hrál stovky her, které jsem jen zkusil a dál je nehrál a ne proto, že by mě v té hře někdo deklasoval, ale proto, že mi prostě nesedla, nebo mě jiná hra bavila víc, nebo nebyl čas, nebo mi to neutáh počítač......
A taky dost lidí opustí svůj účet a začně znovu, nebo má víc účtů a s tím jedním už nehraje atd atd.
S prominutím výmluvy na to, že platící hráči ve WoT mají výhodu používají ti, kterým ta hra nejde a jejich ego neunese špatné výsledky. Ale to je každého věc
Re: Armored Warfare
WoT opravdu není Paytowin. Placením se dá ušetřit čas, ale ne získat výhoda v bitvě a prémiáky nejsou lepší, než tanky na stejném tieru, jen víc vydělají.
- kozlustechnykus
- poručík
- Příspěvky: 769
- Registrován: 9/3/2014, 20:24
Re: Armored Warfare
Jedinou vyhodu placeni ve Wot vidim v tom, ze si zaplatim premium ucet a za hru dostanu vic kreditu a XP - tank ma rychleji lepsi vybaveni a ja nemusim jezdit na kredity. Letos jsem hral jen par her ale i prumerny hrac jako ja, loni dokazazal uzivit IX bez premka a X jen s drobnym prodelavanim. Goldovy naboje a spotrebak teda prakticky nepouzivam.
„Je to skutečně tak, že Česká televize má určený úhel pohledu. Má ho určen na základě doporučení Evropské komise, která povoluje veřejnoprávním médiím fungovat z poplatků, nebo z daní jenom za předpokladu, že budou prosazovat, obhajovat a dívat se na všechno z úhlu pohledu tradic evropského humanismu a kritického myšlení."
Michal Jankovec clen rady CT
Michal Jankovec clen rady CT
- Aaron Goldstein
- Kapitán
- Příspěvky: 3062
- Registrován: 19/7/2014, 19:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Armored Warfare
Domnívám se, že lepší/horší tank je záležitost subjektivní...Prdola píše: prémiáky nejsou lepší, než tanky na stejném tieru, jen víc vydělají.
Např. já mám na účtu prémiový pzkpfw 38h735 (f) a domnívám se, že lepšího tanku na II. tieru není... I když jsem WoT už dva roky nezapnul a nevím, jestli s ním opět něco neprovedli...
Že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou...
- kozlustechnykus
- poručík
- Příspěvky: 769
- Registrován: 9/3/2014, 20:24
Re: Armored Warfare
Jo, MiniMaus, taky je prakticky nesehnatelnej:)
„Je to skutečně tak, že Česká televize má určený úhel pohledu. Má ho určen na základě doporučení Evropské komise, která povoluje veřejnoprávním médiím fungovat z poplatků, nebo z daní jenom za předpokladu, že budou prosazovat, obhajovat a dívat se na všechno z úhlu pohledu tradic evropského humanismu a kritického myšlení."
Michal Jankovec clen rady CT
Michal Jankovec clen rady CT
Re: Armored Warfare
Já to beru na trochu vyším tieru, je pravda, že těch malých jsem moc času nenahrál. Jediná vyjímka je Marder dvojka :-) A spotřebáky stačí kupovat ve slevách, já je kupoval ve velkém množství při akcích a šlo to. Tam si člověk opravdu platí spíš za lenost, popřípadě rychlejší postup, ale ne za výhodu v boji.
Re: Armored Warfare
Asi takhle, pokud pominu lidi, co platí, protože fakt nemají čas, tak většina těch, co platí, jsou ti, co jsou líní, natvrdlí a leví jak turecká šavle a často ještě povýšení a sprostí. Jen málokomu z nich to opravdu jde a to ještě většinou jen proto, že u toho dřepí 24/7 a cálují jak mourovatí. A lidi, kteří vše dostanou snadno, se nikdy nenaučí hrát pořádně, se vším a nadoraz.
Popravdě pro mě jsou hry s P2W spíše zábavou a motivací. 1) Většinou mi to celkem jde, 2) čím větší obtíže/náročnost protivníků, tím více se člověk naučí a 3) není nic srandovnějšího, než rozpálit doběla platící/nabubřelé hráče, zvláště když je člověk opakovaně pokoří nějakou tuctovou až podprůměrnou "srajdou". Čím větší trénink a náročnější zbraň, tank, letadýlko atp., tak tím větší požitek posléze z bodu 3 ......vzhledem k tomu, že moje herní moto je "ve hře, kde se hlavně střílí, hraj nožem" a vůbec už máloco hraju standardně, tak jsou to sladké okamžiky. Tudíž proti P2W zhola nic nemám, pokud to není takový disbalanc, že to je až nehratelné.
OT: Hraje tu někdo Hearthstone?
Popravdě pro mě jsou hry s P2W spíše zábavou a motivací. 1) Většinou mi to celkem jde, 2) čím větší obtíže/náročnost protivníků, tím více se člověk naučí a 3) není nic srandovnějšího, než rozpálit doběla platící/nabubřelé hráče, zvláště když je člověk opakovaně pokoří nějakou tuctovou až podprůměrnou "srajdou". Čím větší trénink a náročnější zbraň, tank, letadýlko atp., tak tím větší požitek posléze z bodu 3 ......vzhledem k tomu, že moje herní moto je "ve hře, kde se hlavně střílí, hraj nožem" a vůbec už máloco hraju standardně, tak jsou to sladké okamžiky. Tudíž proti P2W zhola nic nemám, pokud to není takový disbalanc, že to je až nehratelné.
OT: Hraje tu někdo Hearthstone?
U národa, u něhož je nejoblíbenějším historickým spisovatelem Vlastimil Vondruška, se nějakého historického prozření a sebereflexe dočkáme opravdu jen velice stěží. (Polarovo motto pro rok 2019)
“Without data, you're just another person with an opinion.” W. Edwards Deming
Brána do Mordoru: https://twitter.com/fbeyeee?lang=cs
Re: Armored Warfare
Já už nic moc nehraju, občas se plesknu u Ikariamu, ale to je jen taková blbost :-)
Re: Armored Warfare
Tempiku, to je nedorozumění. Já nenadávám na platící (proč bych to dělal, do obou her jsem dal po cca 1000,- Kč, a považuji je za nejméně náročné hry na peníze co jsem kdy hrál), já prostě jen potvrzuji to, že když se chci pobavit, tak i já vezmu letadla 1. tieru a jdu si zařádit mezi jiné - ovšem nemálo z nich budou lidi co nemají tolik bitev, tak vylevlené posádky a nakonec ani v těch letadlech všechny moduly. Já ovšem jo. Výsledek pak musí být jaký je. Tolik k tvrzení, že začátečníci hrají hlavně se začátečníky. Nehrají. To by to prznění nebyla taková sranda Exc. to, že když je jich 90%, musí jich být v bitvách 1. tieru logicky víc.
Rozhodně netrpím dojmem, že by platící měli nějaké extra výhody. Obě hry jsou rel. nové, a počáteční chyby kterých se tvůrci her dopouštěli když systém P2W vznikal už neopakují. Obě mají celkem rozumný platební model a dají se hrát i zadara i na vyšších tierech. Viz opakované nerfy tanků ve WoT, nebo to, že premiáky ve WT jsou vesměs typu "kořistní fokáč", nebo "kořistní kávéčko".
Co se tankových map týče, jsou jinak koncipované. U map ve WT se dají najít "kempící" místa (zvl. ty starší mapy), u WoT mnohem méně - naopak, mapy jsou tam rozkouskované na 4-8 sektorů, s rychle průjezdnými koridory, takže ke každé bázi jsou zhruba 4 přístupové cesty, takže se blbě brání. Prostě stačí ztratit pár tanků a někudy někdo projede.
To je ovšem dáno tím, že ve WoT je artilerie řízená hráči, zatímco ve WT je systém "palby na požádání". Proto je v obou hrách také jiné použití tzv. stíhačů tanků, ve WoT více kempí, ve WT naopak jsou používány jako hodně pohyblivé (výjimky jsou, jasně, podle situace).
To, o čem jsem psal, je to, že často už po několika sekundách (!) bitvy je vidět, kdo vyhraje. A když se podíváš na statistiky hráčů (ve WT to jde přímo během bitvy) tak zjistíš, že hra pravidelně a systematicky dává do jednoho týmu dva či tři hráče s vysokými zkušenostmi a výsledky (počet bitev, podíl vítězství/prohra, podíl přežití/smrti s daným typem), a do druhého týmu nic.
Pokud vyloučíme konspiraci (že to je "schválně" aby byli hráči víc nasraní), zůstane nám jen to, co jsem napsal - totiž, že hra nediferencuje hráče a "háže" k sobě ty extra dobré s těmi ostatními, což je špatně. Jak jsem napsal, chce to aspoň dvě ligy. Ovšem to by pomohlo hráčům, ne firmě. Proto se to nikdy nestane.
Rozhodně netrpím dojmem, že by platící měli nějaké extra výhody. Obě hry jsou rel. nové, a počáteční chyby kterých se tvůrci her dopouštěli když systém P2W vznikal už neopakují. Obě mají celkem rozumný platební model a dají se hrát i zadara i na vyšších tierech. Viz opakované nerfy tanků ve WoT, nebo to, že premiáky ve WT jsou vesměs typu "kořistní fokáč", nebo "kořistní kávéčko".
Co se tankových map týče, jsou jinak koncipované. U map ve WT se dají najít "kempící" místa (zvl. ty starší mapy), u WoT mnohem méně - naopak, mapy jsou tam rozkouskované na 4-8 sektorů, s rychle průjezdnými koridory, takže ke každé bázi jsou zhruba 4 přístupové cesty, takže se blbě brání. Prostě stačí ztratit pár tanků a někudy někdo projede.
To je ovšem dáno tím, že ve WoT je artilerie řízená hráči, zatímco ve WT je systém "palby na požádání". Proto je v obou hrách také jiné použití tzv. stíhačů tanků, ve WoT více kempí, ve WT naopak jsou používány jako hodně pohyblivé (výjimky jsou, jasně, podle situace).
To, o čem jsem psal, je to, že často už po několika sekundách (!) bitvy je vidět, kdo vyhraje. A když se podíváš na statistiky hráčů (ve WT to jde přímo během bitvy) tak zjistíš, že hra pravidelně a systematicky dává do jednoho týmu dva či tři hráče s vysokými zkušenostmi a výsledky (počet bitev, podíl vítězství/prohra, podíl přežití/smrti s daným typem), a do druhého týmu nic.
Pokud vyloučíme konspiraci (že to je "schválně" aby byli hráči víc nasraní), zůstane nám jen to, co jsem napsal - totiž, že hra nediferencuje hráče a "háže" k sobě ty extra dobré s těmi ostatními, což je špatně. Jak jsem napsal, chce to aspoň dvě ligy. Ovšem to by pomohlo hráčům, ne firmě. Proto se to nikdy nestane.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus