ženijní stroje využívané v ČSLA DOK, UDS, KN1, BTZ a mnoho jiných
Technicko-taktická data
Hmotnost: 27 500 – 28 500 kg
Rozměry:
- délka: 10 530 – 12 170 mm
- šířka: 3 150 mm
- výška: 3 150 – 3 560 mm
- světlá výška: 510 mm
Rychlost
- maximální po silnici: 46 km/h
- v terénu: 10 km/h
Spotřeba paliva
- při jízdě: 30 l/hod
- při práci: 80 l/hod
Pohonná jednotka:
- typ: T 930 – 42
- maximální výkon při 1 800 ot/min: 190 kW
Jízdní dosah v terénu: 250 km
Objem univerzální lopaty: 2,6 m3
Maximální zvedací síla lopaty: 100 kN
Maximální síla na laně navijáku: 180 kN
Provozní tlak hydrauliky: 19 MPa
Brodivost: 1 250 mm
https://www.valka.cz/CZK-DOK-DOK-M-doze ... ovy-t13738
https://brdm2.estranky.cz/fotoalbum/nak ... ozer-dok-m
Kolový dozér DOK M
- El Diablo
- Kapitán
- Příspěvky: 1888
- Registrován: 21/11/2008, 14:11
- Bydliště: Xeenemünde
- Kontaktovat uživatele:
Kolový dozér DOK M
"Co cítíte, když střílíte teroristy?"
"Zpětný ráz."
Takže se sejdeme v Šestce na Šedesát šestce zejtra ráno v šest. Zapamatuješ si to?
Můžeš mi to ještě šestkrát zvopakovat?
I šestiletý dítě by si to pamatovalo.
- El Diablo
- Kapitán
- Příspěvky: 1888
- Registrován: 21/11/2008, 14:11
- Bydliště: Xeenemünde
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolový dozér DOK M
"Co cítíte, když střílíte teroristy?"
"Zpětný ráz."
Takže se sejdeme v Šestce na Šedesát šestce zejtra ráno v šest. Zapamatuješ si to?
Můžeš mi to ještě šestkrát zvopakovat?
I šestiletý dítě by si to pamatovalo.
Re: Kolový dozér DOK M
Jen několik technických detailů: motor pocházel z Tatry 813 a byl navíc osazen turbodmychadlem, pohon byl diesel-elektrický s elektromotorem v každém kole. Vzhledem ke své hmotnosti opravdu nahradil i buldozer střední velikosti
- El Diablo
- Kapitán
- Příspěvky: 1888
- Registrován: 21/11/2008, 14:11
- Bydliště: Xeenemünde
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolový dozér DOK M
Elektromotory nebyly v kolech:
Možná v předchozí verzi?
Možná v předchozí verzi?
"Co cítíte, když střílíte teroristy?"
"Zpětný ráz."
Takže se sejdeme v Šestce na Šedesát šestce zejtra ráno v šest. Zapamatuješ si to?
Můžeš mi to ještě šestkrát zvopakovat?
I šestiletý dítě by si to pamatovalo.
Re: Kolový dozér DOK M
Omlouvám se, správná formulace měla být : "elektromotorem pro každé kolo"
Re: Kolový dozér DOK M
Ty převodovky byly planetového typu a díky tomu se do náboje kola "vešly".
Doplnění: radlicí na T 813 byl vybavený jeden RM vz. 70 v každé četě tj. 3 v baterii(1972). Sloužili k rychlému "zakopání" RM protože většina obsluhy RM byla přivážena(P V3S) pouze na nabíjení spolu s raketami a po nabití odvezena.
Doplnění: radlicí na T 813 byl vybavený jeden RM vz. 70 v každé četě tj. 3 v baterii(1972). Sloužili k rychlému "zakopání" RM protože většina obsluhy RM byla přivážena(P V3S) pouze na nabíjení spolu s raketami a po nabití odvezena.
Re: Kolový dozér DOK M
Shodou okolností jsem narazil na tento článek.
https://www.stavebni-technika.cz/clanky ... d=11764421
https://www.stavebni-technika.cz/clanky ... d=11764421
Hydrostar se s námi trvale rozloučil...