https://twitter.com/wolski_jaros/status ... 3200168968
Neoprávněné úpravy výrobcem většinou končí špatně. Kromě ergonomie - ovladatelnost vozidla, výměna agregátu zde máme co do činění s půl tunou až tunou navíc na věži. Hydraulické čerpadlo a stabilizátor WNA-H22 k tomu nebyly určeny a proto byly nahrazeny E-WNA u modernizace na Leopard 2A5 a 2A6. Jinými slovy, legendární přesný Leopard 2A4 nebude na Ukrajině kvůli těmto úpravám legendární.
Za druhé, toto brnění nepomůže proti Kornetu nebo Reflexu kvůli slabému základnímu brnění 2A4. Ale dost pro Lancet. Proto je na zvážení, jaká je cena takového krytu a před čím má chránit.
V Polsku máme velké zkušenosti a díky testům na WITPiS v Sulejówku byl Leopard 2PL vylepšován tak dlouho, dokud se nakonec přestaly objevovat různé problémy s ergonomií a dopadem přídavného pancéřování na vozidlo.