Roma Surrectum 2

Hry s válečnou tématikou, strategie, akční.

Moderátor: jarl

Odpovědět
Uživatelský avatar
saldy
rotmistr
rotmistr
Příspěvky: 138
Registrován: 12/5/2011, 17:24
Bydliště: Aussig an der Elbe-SUDETENLAND
Kontaktovat uživatele:

Roma Surrectum 2

Příspěvek od saldy »

Roma Surrectum 2

Obrázek
Úvod

Koncem roku 2004 vyšel třetí díl kultovní herní série Total war (TW), s přídomkem Rome (RTW). Přivedl nás do antické Evropy a dal nám možnost dobývat tehdejší známý svět za jednu ze tří římských frakcí, nejen pro sérii TW znamenal revoluci a vpravdě její zlatý věk, později autoři přidali dva datadisky a otevřeli kampaně i pro ostatní národy, fandové hry však jistě raději zakotvili u neoficiálního supermodu „Rome total realism (RTR)“, který pravidla hry významně usměrnil do racionálnějšího pojetí, a orámoval přesnějšími dobovými reáliemi. Tento mód ostatně žije dodnes, nyní je svým rozsahem a vysokou obtížností určen již pro opravdové fajnšmekry. Pokud dnes nahlédneme do nabídky modů, zjistíme, že množství úprav je nepřeberné, jednotlivé mody se specializují na určité období a národ. RTW díky velké základně fandů a šikovných modařů prostě stále žije. Nad touto nabídkou více či méně povedených modů se tyčí asi 3 nejvýznamnější supermody, tedy nadstavby, které hru mění téměř k nepoznání- již zmíněný RTR, Europa Barbarorum (EB) a Roma surrectum 2. Každý svým pojetím zřejmě zaujme trochu jiný typ hráče, ale vzájemné porovnání není předmětem tohoto náhledu, já se zaměřím pouze na Roma surrectum 2 (RS2), mód, který vznikl teprve před rokem a nedávno byl doplněn jediným a již zřejmě posledním updatem.

Co nabízí RS2 ?

Nebudu vás napínat, a probodnu vše hned na začátku – je možné už vznikly i více zdařilé mody pro RTW, ale prostřednictvím této inovace, může omlazená dáma v letech stále udělovat lekce hratelnosti a herní zábavy, nejen svým nástupcům, nevěříte?

Při náhledu do výběru kampaní, můžeme vybrat hru za celkem 22 národů, každý s vlastním příběhem, zájmy a bojovými specifiky, k těm nejzajímavějším patří např. Kartágo, Řecko a co už chcete proboha víc?… Sparta. RS2 rozhodně nezapomíná na příznivce Říma, nabízí celkem 28 římských jednotek, včetně několika vývojových stádií římských pěších legií. Vybral jsem si hru za Řím a na doporučení autorů obtížnost H/H, dále jsem zvolil možnost výroby více jak jedné jednotky ve městě za jedno kolo. Hra se tím zřejmě usnadní, ale už tak předlouhé kampani to dodá svižnější tempo.

Přibylo mnoho nových staveb, ale v zásadě se jedná stále vždy jen to jedno, každá stavba ovlivňuje jeden nebo i více z několika základních faktorů pro rozvoj města. Za zmínku stojí i schvalování organizačních struktur a daňových vyhlášek ve městech, které úměrně vynaložené investici nadále vylepšují rozvoj měst. Stavbami je třeba podporovat nárůst populace, obchod veřejný pořádek, tedy spokojenost obyvatel, některé regiony mají specifika v podobě nerostného bohatství, pěstování zvláštních plodin či vývozního artiklu, to je třeba také podporovat investicemi. Tedy nic moc nového, ale množství staveb je širší, a nové pozlátko je určitě příjemné, unikátní stavby, například známá námořní pevnost v Kartágu taky potěší. Po určité době se z města a jeho provincie stane ekonomicky významný region a bude vám na daních sypat tolik potřebné peníze. Co je však nové, můžete se rozhodnout, zdali bude město zaměřeno více na ekonomiku či vojenskou základnu, což vám umožní stavět budovy k tomu účelu zaměřené, jiné však zavrhne.

Ekonomická část je základem pro vojenský rozvoj, a RS2 je i nadále především o válčení. Mód přejímá základní model z původní hry, ale má své rozdíly. V první fázi máte možnost stavět pouze 2 stupně vojenských kasáren, v posledním stupni můžete na území dnešní Itálie stavět základní rané kohorty a na dobytých územích výjimečně identické spřátelené kohorty či jiné většinou podřadnější místní lehké jednotky, velkým přínosem jsou ovšem města produkující lučištníky. Město, které chrlí vojáky, je třeba doplnit co nejvyšším stupněm slévárny zbraní pro kvalitní výzbroj. Před reformou úplně odpadá potřeba extra staveb pro jízdu, střelecké jednotky a obléhací zbraně. V kampani jsem zpočátku primárně verboval jednotky v Římě, a později i v Novém Kartágu, ostatní města většinou dlouho trpí nedostatkem obyvatel.

Druhá fáze nastává samozřejmě po Máriově reformě, ta se zahájí, když ve městě Akragas dovršíte 24t obyvatel, a postavíte palác. Tou dobou už je na čase, slabí hastati ještě stačí na polonahé divochy v severozápadní Evropě, ale proti silným východním národům moc šancí nemají, zejména nastupující pozdní kartaginská či makedonská těžká pěchota je již značně přečísluje. S příchodem pozdních legionářů, můžete budovat opravdu mocné armády, při pohledu na početné šiky v řadě vyrovnaných legionářů srdíčko zaplesá, při hromadném bojovém pokřiku přejde mráz po zádech. V Římě jsem začal rekrutovat těžkou a střední pěchotu, velmi silnou těžkou jízdu a elitní lučištníky. Mnozí namítají, že je lepší budovat to nejlevnější, ale já předražené elitní legionáře musím mít, protože jsou prostě úžasní. Dalším specifikem je, že ve střední a severní Evropě nelze verbovat jízdu a pěchotu, z Ibérie to je strašně daleko, musíte tedy toto problematické území bránit jednotkami z Říma a okolí, což je stále velká dálka. Chuť dobývat toto vzdálené a chudé území vás proto brzy přejde, ale nedá se nic dělat, neboť zde proti vám stále někdo nastupuje a nechat si na území vpustit drancující hordy je jako sdílet domácnost s tchýní. Tento fakt dodá kampani další zajímavý rozměr, a významně brzdí váš rozmach.

RS2 je i podle ohlasů na diskuzích zřejmě graficky nejpovedenější mod, všechny jednotky a objekty stávající i nové, jsou přetexturované, zmizely tedy ošklivé gigantické hranaté stromy a některé odfláknuté původní textury budov, původní nezůstala ani městská dlažba či např. textura oblohy. Nová města, která vás překvapí větší členitostí a nádhernými stavbami domů i hradeb. Některé objekty svou malebností přímo pohladí. Na bitevním poli roste bohatá vegetace a hustý travnatý porost, plocha bitvy samozřejmě stále odráží místo střetu na hlavní mapě, rozmanitost přírody je veliká, od zasněžených skalnatých ploch, přes husté lesy až po rozžhavenou poušť, stejně tak se může, někdy i velmi nepříjemně měnit počasí během bitvy, samozřejmostí zůstává zimní či letní cyklus. Autoři z enginu dostali maximum možného, nicméně stáří hry má své limity, některé dnešní grafické finesy, prostě nemůže umět. Hra dokáže využít pouze jedno jádro procesoru, takže rozhodující bude paměť karty, autoři také varují před padáním hry při zapnutém AA, to ovšem slušně kompenzuje bezproblémové nativní rozlišení (v mém případě 1920x 1080x 32). RS2 přináší desítky nových jednotek, které se podle tvrzení autorů co nejvíce blíží svým historickým předlohám a jsou opravdu rozmanité, čekají vás zbrusu nové dřevěné vrhače, sloní jednotky, vozatajové, plejáda kopiníků a nepřeberné množství pěchoty různé kvality.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Kampaň za Řím

Hra pro vás začne v období druhých punských válek, a nasadí ihned ostré tempo, ovládáte střední a jižní Apeninský poloostrov a větší část ostrova Sicílie. Na severu vašeho území operuje se svou armádou nikdo menší než samotný Hannibal. Po jeho zničení, nastává vleklá válka s Kartágem, severně od Alp jsem dobyl 3 rebelské provincie, což byla asi chyba, neboť jsem se ocitl ve sféře germánských národů, pod jejich náporem jsem toto území později raději vyklidil a k obraně jsem se opřel o Alpský val. Velmi nepříjemní byli zejména arverni, kteří mě chvíli nedali pokoj a neustále ze severu doráželi, čímž odčerpávali tolik potřebné síly pro boj s Kartágem.

Kartágo je velmi nebezpečný soupeř, zejména díky mimořádně disciplinované a dobře vyzbrojené těžké pěchotě, slabší jízdou, ale občas jsou podpoření bojovými slony, kteří když se proběhnou skrz vaše kohorty, tak se to rovná průjezdu tanku T-34. Na jejich území v jihozápadní Evropě postupuji jen velkými obtížemi, rozhoduji vylodit se v Novém Kartágu v týlu fronty, a dobýt jej, Kartágo tak ztratilo svou největší evropskou baštu a zbrojnici, která nyní pracuje pro mě. K odporu se nyní přidává Galie, jejich nedisciplinované hordy se daří úspěšně odrážet, ale i tak jsou nepříjemní, a oslabují má vojska, která kráčí proti Kartágu. Nakonec uzavírám jeho přístup posil z Afriky přes Gibraltar a dočišťuju jeho poslední území v Evropě. Hru nemám v tomto okamžiku stále pod kontrolou, jsem ve válce s Kartágem, a celou střední a západní Evropou, jestli na mě někdo zaútočí ještě z východu, bude to můj konec, Říše se otřásá v základech. Kartágo je zatlačeno zpět v Africe, nyní je třeba zničit Galii, obsazuji několik přechodů řek napříč dnešním Španělskem, a hlavní armádu výhodně umisťuji na strmém kopci v centru Apeninského poloostrova, bere mě ztečí asi 5 plných galských armád, dokážu však odolat. Nyní je toto velké vítězství třeba rychle využít, během pár kol rychle dobývám jedno galské město za druhým, je třeba spěchat, než se mu stačí síly obnovit. Galie padla v bleskové válce, nyní mohu konečně zaútočit na skutečně nenáviděný národ arvernů (na území dnešní Francie), kteří mě tak dlouho trápí tlakem ze severu.

Doplním armády z Nového Kartága a útočím na arverny ze západu, následně překročím Alpy a otvírám další frontu i z jihu, kde se mi postaví na odpor také velké armády germánů. Po serii vítězství na jihu a dobytí jednoho města se osměluji a postupuju s velkou armádou bez krytí na sever, chyba! Dvě plné arvernské armády mě berou do kleští a zničí mě i s členem rodu, následně převálcují nyní i za pomoci britů mnou držené brody, a jsou zpět před Alpami. V Římě vypuká mor, posily přestanou proudit, jižní útok je odpískán. Útok ze západu je více úspěšný, dobyju několik měst, avšak odpor se zvyšuje, nepřítel dobře manévruje, je početný a napadá mě ze všech směrů, postup se zastavuje uprostřed temných hvozdů, posily překonávají dlouhé vzdálenosti, musím se nyní soustředit na uhájení dobytých pozic, na další postup už není sil. Uzavírám důležitou alianci s mocnou Dácií na východě, arverni, germáni a britové jsou v pasti, nyní budu již jen pomalu utahovat smyčku.

Stabilizuju frontu na severu, východ je zajištěn aliancí, a obracím se proto zpět k jihu. Kartágo musí zemřít, překračuju Gibraltar a postupuju severní Afrikou na východ podél pobřeží, vstříc mi jdou kartáginci. Mezitím se jim opět vyloďuji v zádech, v dnešním Tunisu a ve velké bitvě dobyju jedno z nejmocnějších měst světa-Kartágo, to nepříteli zlomí vaz, chvíli však ještě klade odpor. Teprve nyní kdy padlo Kartágo, obsadil jsem celou západní Evropu a ovládám polovinu Středomoří si mohu chvíli vydechnout. Tam na východě však mezitím vznikly mocné a bohaté civilizace, z Afriky už to je na blízký východ co by kamenem dohodil, boj teprve začíná…


Nechci popisovat celou kampaň, hra vám nedá odpočinku, postupně již válčíte snad se všemi národy, kampaň se však později nezmění v nudný postup, neboť i nepřítel stále roste a jeho impéria nabývají na významu. Velkou nepříjemností jsou vzpoury uvnitř Říše, postupně se vzbouří snad všechny města, novinkou je fakt, že vzbouřenci nejsou žádní chasníci s vidlemi, ale římská frakce s legiemi, potlačení vzpoury stojí mnoho sil a peněz, nikdy nevíte, kde to zase bouchne, přítomnost členů rodu ve vedení města je téměř nutností. Hráči, kteří si vzpoury nepohlídají, mohou během chvíle přijít i o půl říše.

Při válce s Makedonií jsem pocítil potřebu budování velkých námořních flotil pro přepravu armád a jejich obranu, že nepřítel nespí ani na tomto poli, netřeba dodávat. Uvázl jsem na severu Balkánu v úmorných bojích s makedonci, vylodil jsem se proto opět v týlu, s úmyslem rychle dobýt celý téměř nechráněný Peloponés, zrádná Dácie bude v šoku až jižní spojenec padne a ocitne se v pasti…Bohužel jsem se dopustil začátečnické chyby, která byla tvrdě ztrestána, zapomněl nalodit balisty a s obléháním měst jsem ztratil mnoho času. Záměr rychle dobýt poloostrov a postavit se nepřátelským posilám v úzkém severovýchodním šelfu zkrachoval, neboť makedonci stačili přisunout početné armády a napadat mě. Kromě balist jsem také vzal málo jízdy a lučištníků. Tyto jednotky jsem tedy přisunul po moři jako posily, bohužel se je nepodařilo spojit s hlavní armádou a makedonci tuto posilu dokázali vymanévrovat a drahocenné jednotky se slabou podporou pěchoty snadno zničit. Situaci musely zachraňovat narychlo přisunuté jednotky z Afriky. Hra hrubé chyby a diletantství neodpouští a než Peloponés padl, stálo mě to spoustu času a úsilí.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Závěr

RS2 sice postrádá složitější herní prvky z modů RTR či EB, a nesnaží se nijak významně měnit základní herní principy, což je dobře, ty stávající osvědčené dotahuje k dokonalejšímu obrazu, ale některé neduhy základní verze také dědí, nazývat jej pouhým faceliftem, by však bylo hodně nefér. Je obtížnější, a to zejména velkou aktivitou nepřítele, tak občanskými nepokoji. AI je více kreativní, nedělá vyloženě hloupé tahy, což vás nutí více přemýšlet, dělat zásadní rozhodnutí stejně jako v šachové partii, a v tom je hlavní podstata herního zážitku série TW, tedy schopnost vymanévrovat nepřítele a za co nejnižších vlastních ztrát jej zničit, citlivě vyvažovat ekonomiku, rozmýšlet kdy riskovat či více sázet na jistotu. RS2 je zástupce ještě té staré dobré TW školy bez mnohdy nesmyslných herních inovací jaké jsme zažili v napoleonských dílech. Skvělá hratelnost je souhrn mnoha malých detailů, ale samotná hratelnost, tedy zábava, chytlavost a čistá radost z hraní detail není. RS2 toto vše má snad i na rozdávání, 7 let je dlouhá doba, RTW je však příkladem, že hra, která do vínku dostane nadčasovost, dostává se jí náležité péče z komunity, může s časem zrát jako dobré víno. Tak příjemnou zábavu!

mínusy

-Přetrvávající bug z datadisku BI, kdy se jednotka občas zasekne před obléhací věží.
-V některých městech nefunguje slévárna.
-stále velmi špatná AI při obraně měst.
-nevyrovnaná AI v boji, někdy vcelku rozumně taktizuje a občas vás i nepříjemně zaskočí, jindy zahajuje nesmyslné manévry, avšak ne příliš často.
-Označená jednotka je na panelu slabě zvýrazněna, což je v bitvě velmi obtěžující.
-horší manipulace s jednotkami uvnitř města
-horší HW podpora, dána stářím enginu.
-při dlouhé bitvě hra občas ráda padá.
-nedostupná čeština.

plusy

+vyvážená stupňující se obtížnost a dynamika v kampani.
+přehledná mapa a skvělá orientace na bitevním poli.
+odstranění obřích hranatých stromů, náhradou za reálnější vegetaci.
+šípy již létají skrz listí stromů.
+Velká nabídka kampaní nabízí téměř nekonečnou hrací dobu.
+mapa zabírá větší území, více na východ.
+stále pohledná vizualizace hry jako celku se ani dnes nemusí stydět.

instalace a optimalizace modu.

Už zde si mod připravuje dobrou výchozí pozici, obsahuje vlastní instalátor a po spustění hry se dokonce otevře launcher s nádhernou hudbou, kde si můžete pohodlně upravit různé parametry hry. Autoři varují před podstatně větší HW náročností hry a doporučují případně snížit hustotu zalesnění a travin při zemi, či vypnout AA, která může způsobit padání hry. Někteří hráči měli i v současnosti s plynulostí problém, je zřejmě třeba 1Gb karty, hra frčí plynule na mém mainstreamovém PC s i5 a Ati 8550 pod Windows 7/64.
Pro instalaci modu potřebujete jako základ edici RTW Gold (obsahuje datadisk BI) nebo novější Anthology (obsahuje datadisk BI a Alexander), které jsou již opatřené všemi updaty, a koupíte je dnes už za pár stovek. Po instalaci modu, nezapomeňte na jeho update 2.1.

Typy pro začátečníky:

-Ve městech budujte stavby podporující štěstí obyvatel, vojenské budovy a silnice, v druhém sledu projekty pro nárůst populace, až nakonec stavby pro příjmy z obchodu, podporu zdraví a zemědělství. Hlídejte si, abyste nepřehlédli ikonu pro stavbu paláce, ten má vždy přednost, posune město na vyšší stupeň, jinak se brzy dostaví vzpoura.
-Při dobytí města vždy vyvražděte obyvatelstvo, je to prvek, který oddálí zbouřenecké nálady obyvatel.
-Nepodceňujte nepřítele, při postupu na nepřátelské území si kryjte záda zadním vojem pro doplnění posil.
Pokud je to možné zaujímejte při postupu pozice na brodech, kterých je skoro všude dost a skvěle se brání.
-Snažte se vyhýbat střetům s nepřítelem v hustých lesích, zejména severští barbaři s bonusem pro boj v lese vám zde způsobí velké ztráty.
-Pro přehlednost si zvolte hlavní směry útoků a systém zásobování vojsk.
-Postupujte na území nepřítele minimálně ze dvou opačných směrů, jeden směr zpravidla vykryje, ve druhém bude ztrácet jedno město za druhým a tedy i možnost rekrutovat posily.
-Používejte zvědy, ale hlavně diplomaty, to vám přinese peníze z obchodních dohod, a občas důležitý vojenský pakt.
-Nezapomeňte, že za každou jednotku platíte udržovací daň, snažte se je proto využívat co nejlépe, procházejte občas všechna vaše města, jestli tam některé zbytečně za vaše prachy nelelkují.
-Armády poskládejte tak, aby v ní byly aspoň 2 jednotky lučištníků, 3-4 jednotky jízdy, ve střední linii soustřeďte těžkou pěchotu, na bocích lehkou či střední.
- Pokud máte možnost, zaujměte obranu na vyvýšeném bodu, vázejte nepřátelské jednotky svou pěchotou, nejlepší je aspoň část nepřítele vždy obklíčit, manévrujte s jízdou tak abyste bojujícímu nepříteli padli do zad, vyčkejte, až se vysílí na hodnotu“very tired“.
-Nedopusťte, aby se nepřítel dostal na vaše střelecké jednotky, nezapomeňte, že ty jsou opět velmi ničivé, pokud nepříteli pálí do zad…
-Poslat jízdu na čelňák proti falanze v bojovém postavení je asi ta největší pitomost, co vás může ve hře napadnout.

link na stažení
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=386559
Naposledy upravil(a) saldy dne 5/12/2011, 18:37, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
"Zabít se dá každý" V. Corleone
Uživatelský avatar
saldy
rotmistr
rotmistr
Příspěvky: 138
Registrován: 12/5/2011, 17:24
Bydliště: Aussig an der Elbe-SUDETENLAND
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saldy »

Nějak mi do článku nejde vložit video, tady někdo pěkně nastylizoval bitvu v tomto modu.
http://www.youtube.com/watch?v=wISXDn8q ... re=related
Přehled frakcí:
http://www.youtube.com/watch?v=9q7UMwm4 ... re=related
Obrázek
"Zabít se dá každý" V. Corleone
Uživatelský avatar
saldy
rotmistr
rotmistr
Příspěvky: 138
Registrován: 12/5/2011, 17:24
Bydliště: Aussig an der Elbe-SUDETENLAND
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saldy »

Našel jsem schema mapy pro RS2, jsou zde vidět jednotlivé provincie a národy.

Obrázek
Obrázek
"Zabít se dá každý" V. Corleone
Uživatelský avatar
Thrasher87
četař
četař
Příspěvky: 74
Registrován: 8/6/2008, 20:19

Příspěvek od Thrasher87 »

To nie su narody ale oblasti, kde sa regrutujú jednotlivé légie. Inak mod som skúsil pred nejakým časom. Z rome tw modov je to jeden z najpodarenejších. Pekná grafika, vcelku slušné AI, i keď len s datadiskom Alexander. Nepáčilo sa mi vynechanie veľkých uzemí ako Terrae incognita. Tiež je tam hlúpo situovaná Vindobona, prílis severne, už takmer na Morave. Tiez by som uvítal ak by Kartagínci v severnej afrike mali nejaké súpera (numidia pr.). Ale celkov je to pekný mod.
Uživatelský avatar
asija
poručík
poručík
Příspěvky: 782
Registrován: 16/9/2009, 12:00

Příspěvek od asija »

Ta grafika je fakt krasna, skoro mam chut si to stahnout uz jen proto abych si udelal skreenshoty a mel je jako inspirace pro malovani :D

ale co me teda zajima nejvice je jak probihaji bitvy a jaky je znich feeling. V tomhle ohledu me uplne uchvatil mod ITW (Iberi Total War) , ktery se sice odehrava jen na iberskem poloostrove (zcetsenem do detailu prez celou puvodni mapu) ale to nejdulezitejsi je ze tam bitvy probihaji uplne jinak. Jsou na jednu stranu klidnejsi / rozvaznejsi, jednotky se pohybuji a umiraji pomaleji, ale na druhou stranu jsou tam "fzove prechody" kdyz se naraz cela situace zmeni a cela aramda zacne utitkat. Mnohem mene vojaku tam umira, a bitvy trvaji dlouho a vetsinou konci tim ze nektere ze stran povoli bitevni linie a nervy. O to se tam hraje, ne o vyvrazdovani.

Prijde mi to mnohem vice podobne tomu jak si predstavuju a jak jsem cetl ze vypadaji historicke bitvy, a uplne to ma tu atmosferu - i diky autenticke dobove primitivne pusovici hudbe.

Hral jsem to uz asi pre rokem ale ITW muzu vsemi deseti doporucit. Podle meho stejne jaky shok pro me byl prvni Medieval Totalwar (tak jsem jim byl nadseny) a jak me Rome: Totalwar torchu zklamal, tak i ITW jsem byl nadseny snad jeste vic. Pro lidi kterym jde o autenticky pocit z bitvy podle me jasna volba.
Uživatelský avatar
Thrasher87
četař
četař
Příspěvky: 74
Registrován: 8/6/2008, 20:19

Příspěvek od Thrasher87 »

Tak, čo sa týka trvania bitiek, tie boli v prvej verzii modu 2.0 pomerne dlhé. Po patchi 2.1 sa to síce skrátilo ale aj tak je to v porovnaní s vannilou podstatný rozdiel. Bitky maju spravidla logický priebeh, zvlášť s alexandrom je protivník schopný aj istých taktických úskokov. Myslím obídenie krídla, útok do tyla a podobne. Bitka casto prebieha ako boj dvoch línií nepriateľských armád. Víťazí ten kto ma vyssie pocty pripadne v istom okamihu prerazí protivníkovú liniu.
Uživatelský avatar
saldy
rotmistr
rotmistr
Příspěvky: 138
Registrován: 12/5/2011, 17:24
Bydliště: Aussig an der Elbe-SUDETENLAND
Kontaktovat uživatele:

Re: Roma Surrectum 2

Příspěvek od saldy »

Koukal jsem, že už před časem vyšel patch 2.5, má někdo zkušenost? Jdu to zkusit instalovat.
Obrázek
"Zabít se dá každý" V. Corleone
Odpovědět

Zpět na „Počítačové a deskové hry“