Steel Panthers: World at War (zákysníček)

Hry s válečnou tématikou, strategie, akční.

Moderátor: jarl

Uživatelský avatar
Sian
svobodník
svobodník
Příspěvky: 23
Registrován: 14/1/2017, 17:44

Steel Panthers: World at War (zákysníček)

Příspěvek od Sian »

Vím že tu tuto hru stále někteří členové hrají. Mám na ně první dotazy :)

1. Jak je to s přesunem AT děl? Samostatně s ním nehnu. Dá se za něco zapřáhnout abych ho přemístil? Jak?
2. Úplně nechápu systém dělostřelectva/leteckého náletu. Jak přesně to funguje?
Naposledy upravil(a) Sian dne 3/5/2017, 11:00, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Julesak
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 6387
Registrován: 7/8/2007, 18:26

Re: Steel Panthers: World at War

Příspěvek od Julesak »

1) Ak chceš mobilné PT delá, musíš ich zakúpiť, zakúpiť povoz, a pri rozmiestňovaní jednotiek ich spojiť (podobne ako keď nakladáš pechotu na automobil/tank/OT. Myslím že klávesa T). Alebo kúpiť ucelenú jednotku (delo+kone), ak taká je.

2) Bombardovanie (letecké alebo delostrelecké) sa dá nastaviť pred samotnou misiou (označíš v príslušnom menu pri rozostavovaní jednotiek hexy ktoré majú byť bombardované). Keď misia štartuje, prebehne aj bombardovanie. Počas misie sa to asi dá tiež (je tam oneskorenie niekoľkých ťahov - je to tam napísané, napr 1,3 alebo 2,5), ale s tým som aj ja mal problém a nepamätám sa, či som bombardovanie počas misie vôbec rozchodil. Inak rovnako funguje aj vzdušný výsadok.
Obrázek

Nie je dôležité ako sa hlasovalo, ale ako sa to spočítalo.

Jediný režim ktorý uznávam je pitný.
Uživatelský avatar
Tomass
praporčík
praporčík
Příspěvky: 341
Registrován: 30/10/2014, 14:49
Bydliště: Plzeň

Re: Steel Panthers: World at War

Příspěvek od Tomass »

SPWAW jsem dlouho nehrál, ale pokud se pamatuji mechanismus je stejný jako us SPWW2 a SPMBT, takže:

1) Dostat pomocí klávesy SHIFT náklaďák nebo tahač do stejného hexu. V detailu náklaďáku najdeš položku lift capacity, která udává, kolik se do toho dá naložit. Pak vybereš AT kanon, stiskneš L a ve stejném hexu stiskneš na náklaďák. Pokud je to schopný uvézt, jednotka se naloží. Mechanismus nakládání je u všeho stejný. Co se týče hodnot lift capacity:

- hodnota je 10 - jednotka uveze 10 vojáků - typicky má takové hodnoty např. tank, který může vozit tankový desant
- hodnota je 116 - jednotka uveze 16 vojáků, nebo AT kanon/houfnici/atd.
- hodnota je 255 (případně jiná podobná) - jednotka může nakládat těžkou techniku (tahače tanků, vyloďovací čluny, atd.)

Můžeš to i mixovat. Náklaďák může táhnout např. AT kanon a vést určité množství pěchoty, pokud se to vejde do limitu. Stejně tak můžeš naložit víc různých družstev do jednoho náklaďáku, pokud se tam vejdou.

2) Dělostřelectvo je poměrně složité. Vybereš jednotku, která je vybavená rádiem a stiskneš klávesu B, vybereš hex na mapě a v seznamu daného baterie/oddílu/letecké jednotky vybereš ikonku útoku. Vedle jednotky se pak objeví hodnota např. 2.0, což znamená, že palba na daný hex bude provedena za dva tahy. Rozptyl palby je závislý na tom, zda má jednotka výhled na ostřelovanou pozici nebo ne a samozřejmě zkušenostech, jak dělostřelců, tak i jednotky, která řídí palbu. Pro nejlepší efekt je logicky dobré řídit palbu dělostřeleckým pozorovatelem (jednotky třídy Artillery FO). Pokud není, může řídit palbu zpravidla velitel libovolné roty/čety, pokud je vybaven rádiem. Případně také samotné velitelství praporu, ale jelikož je většinou někde v týlu, tak je palba zpravidla nepřesná. U leteckých útoků je to zpravidla jednodušší, protože piloti jsou do jisté míry schopni sami rozhodovat na které cíle v okolí cílového hexu útočit (pokud vedou palbu kulomety) a tak jsou leckdy přesnější. Občas se objeví hodnota zpoždění např. 1.3 - což znamená, že část baterie není zcela připravena a tak provede salvu jen její část. Většina jednotek (zpravidla vyjma letadel) provádí dvě salvy na daný hex, druhý tah vždy pálí už celá baterie, pokud se jí teda něco nestane. Také je určitá šance, že baterie bude v daný tah mimo kontakt, v tom případě se v seznamu vůbec neukáže. Horší situace je, když má baterie zadaný cíl a vlivem ztráty kontaktu s ní se nedá dělostřelecká salva zrušit nebo korigovat. Což může při např. rychlém postupu vlastních jednotek být nepříjemný problém.
If you're going through hell, keep going. -- Winston Churchill
Uživatelský avatar
Sian
svobodník
svobodník
Příspěvky: 23
Registrován: 14/1/2017, 17:44

Re: Steel Panthers: World at War

Příspěvek od Sian »

Tomass píše:SPWAW jsem dlouho nehrál, ale pokud se pamatuji mechanismus je stejný jako us SPWW2 a SPMBT, takže: ...
Moc ti děkuju za vyčerpávající odpověď. Jelikož jsem ale opravdu začátečník tak mám ve všem zatím docela guláš. Třeba úplně nechápu po rozkliknutí infa mé jednotky, třeba tanku, co všechny ty údaje znamenají. Mohl bych poprosit o vysvětlení? Nebo není někde na netu názorný obrázek, který je vysvětlený v češtině? Je mi jasné, že pochopení je důležité k dalšímu postupu v bitvě. Hledal jsem na internetu, ale v CZ nikde nic není. :/

A taky jsem koukal, že mám v boji jakéhosi HQ tedy velitele? K čemu přesně je?
Uživatelský avatar
Tomass
praporčík
praporčík
Příspěvky: 341
Registrován: 30/10/2014, 14:49
Bydliště: Plzeň

Re: Steel Panthers: World at War

Příspěvek od Tomass »

Sian píše:Třeba úplně nechápu po rozkliknutí infa mé jednotky, třeba tanku, co všechny ty údaje znamenají. Mohl bych poprosit o vysvětlení? Nebo není někde na netu názorný obrázek, který je vysvětlený v češtině? Je mi jasné, že pochopení je důležité k dalšímu postupu v bitvě. Hledal jsem na internetu, ale v CZ nikde nic není. :/

A taky jsem koukal, že mám v boji jakéhosi HQ tedy velitele? K čemu přesně je?
Vezmu to ze screenshotu detailu jednotky z netu, takže:

Název jednotky, hodnost, to je jasné.

HQ link: Spojení s velením - buď je nebo není. Jednotky v SP mají svojí strukturu. Vrchní velitelství praporu je jednotka A0. Pak máš jednotlivé celky, které pod něj spadají. Struktura může mít mnoho podob. Typický větší celek je rota. Rota má svého velitele s jeho družstvem a má dále tři čety pěchoty a pár minometů. Jednotlivé čety mají také své velitele (vždy je to jednotka s číslem 0 v označení).
Takže druhé družstvo první čety první roty (říkejme jí třeba C2) má několik nadřízených složek Jednak je to velitel dané čety (jednotka C0), jejím nadřízeným je velitel roty (B0) a jeho nadřízeným je velitelství praporu (A0). Takže HQ link udává, zda má jednotka spojení se svým přímým nadřízeným. Pokud ho nemá, má to v podstatě dva důsledky: jednotka získává každý tah supression (popíšu níže) a pokud je to dělostřelectvo nebo letectvo tak s ním nemůžeš komunikovat. Zda jednotka má nebo nemá spojení závisí na více faktorech, zpravidla lze tvrdit to, že pokud je daná jednotka vybavená radiem (je to vidět v detailu), může se po mapě pohybovat a být vzdálena libovolně daleko od své nadřízené jednotky a bude mít většinu času spojení a tím pádem nebude získávat supression. Každý tah je určitá šance, že i jednotka s rádiem bude mít výpadek v komunikaci a bude považována za jednotku bez kontaktu s velením. Na druhou stranu i jednotka bez rádia, která je od svého velitele velmi vzdálená v kontaktu naopak může být - je zde do jisté míry abstraktována funkce motospojek a jiné komunikace mezi jednotkami. Jednotky bez rádia (zpravidla družstva pěchoty) je však dobré držet na dohled svého velitele, pak se mohou dorozumívat a jsou v kontaktu a nezískávají suppression.

Suppresion - jelikož se to nedá přesně přeložit, použijme pro to termín organizovanost jednotky. Rozsah je 0 - 99. Pokud je jednotka perfektně organizovaná a ve stavu ready, má suppression 0. Může každý tah pokročit o maximální počet hexů a může vést bojovou činnost v maximálním možném rozsahu (to záleží opět na zkušenostech dané jednotky, veterán je zpravidla schopen toho za tah udělat víc než rekrut, i když se jedná o tentýž typ jednotky. Pokud se jednotka dostává pod palbu, má ztráty, případně není v kontaktu s velením, suppression číslo postupně narůstá. Pokud to přeroste přes určitou mez (řekněme 10-20), tak se jednotka dostává do stavu "pinned", kdy už nemůže provádět pohyb a je schopna vést bojovou činnost pouze omezeně. Pokud se toto číslo zvýší ještě výš, jednotka se dostává do stavu "retreating" a stahuje se na pozici, která je určená jako shromaždiště (rally point), nedá se však již ovládat a nemůže vést bojovou činnost. Za tím je ještě horší stav - "routed". Platí pro něj v podstatě to samé co pro retreating, ale s jednotkou se v boji nebude dát na dlouhou dobu počítat. Pokud je takto pomuchlaná jednotka v klidu a v kontaktu s velením, suppression postupně ubývá a jednotka se dostává postupně mezi jednotlivými stavy zpět k 0 a stává se opět bojeschopnou. Pokud však utrpí velké ztráty, nemusí se v průbehu bitvy stát bojeschopnou už vůbec. Druhým řešením, jak dostat jednotku do bojeschopného stavu, je vybrat ji a zmáčknout R (rally, je na to i ikona), Pokud je v kontaktu se svým velením, může se velitel pokusit daný tah o její reorganizaci a tím snížit suppression (toto závisí na jeho rally ratingu + náhodě), pokud se to veliteli nepodaří, ale je ve spojení s nadřízeným velením, může se o reoganizaci pokusit vyšší velení. Pokud se některému z velení toto podaří, může se celá věc opakovat znovu (nový stisk R) a pokus o reorganizaci zase proběhne celou strukturou až k velení praporu (pokud je spojení). Pokud však některé z velení v tomto selže, považuje se pro daný tah za vyčerpané a nemůže už reorganizovat další jednotky. Snad to dává smysl.

Pak jsou tam zbraně dané jednotky, typy munice HE, AP, APCR (což je zpravidla SABOT), HEAT a Range (dostřel v hexech, vynásobit číslo 50 a máš reálný dostřel v metrech (jeden hex je 50 metrů). S tím pak souvísí tabulka penetrací na různé vzdálenosti pancíře při kolmém dopadu.

Smoke ammo - v podstatě dýmovnice. Každá jednotka může po stisku X zadýmit vedlejší hex.

Smoke discharger - odpalovače dýmovnic, (tuším klávesa D) - obrněná jednotka je schopna zadýmit většinou prostor před sebou. Může tak i reagovat na náhlou palbu nepřítele, typicky AT kanony z neznámé pozice.

Experience, morale - zkušenost, morálka - toto ovlivňuje veškerou činnost jednotky, přesnost, nárůst a pokles suppression, kadenci palby, atd.

Damage - poškození jednotky, u pěchoty je počet ztracených mužů, u techniky v podstatě totéž, jednotka se stává méně efektivní, některé zbraně nemusí jít ovládat (např. mrtvý střelec, velitel tanku), ale řidič může stále vést palbu např. svým kulometem.

Speed - rychlost, před dvojtečkou rychlost po asfaltu, za dvojtečkou ve vodě. Kvalitou terénu úměrně klesá počet hexů, které jednotka může překonat.

Men - počet mužů v jednotce, případně počet členů posádky.

Radio - přítomnost radia (1-ANO, 0-NE)

Fire control - určitá abstrakce systému řízení palby, u obrněné techniky to ovlivňuje přesnost, u pěchoty to znamená míru sofistikace jejího vybavení. Např. ostřelovači mívají vyšší číslo než běžní pěšáci.

Size - velikost jednotky - poměrně důležitý údaj. Jednak určuje jak je jednotku jednoduché zasáhnout (4-5 velký tank, 3 např. Stug nebo jiný stroj s nižším profilem, 1 - pěchotní družstvo, 0 - průzkumný oddíl, AT oddíl, atd.). Sekundárně určuje jak je jednoduché jednotku na bojiští odhalit. Pomalu se pohybující jednotky s velikostí jednotky 0 nemusí být spatřeny i na bezprostřední vzdálenost. Např. průzkumný oddíl o čtyřech mužích v budově.

Cost - cena jednotky při jejím nákupu a v podstatě i bodové ohodocení pokud tuto protovník zničí.

Carry cost - náročnost nakládání jednotky do jiného vozidla - pokud je malá, jednotka se může naložit a vozidlo do kterého byla naložena je schopno ještě daný tah něco dělat. Pokud je velká, jednotka se daný tah pouze naloží, ale vozidlo již není schopno nic dělat.

Carry capacity - Přepravní kapacita, popsal jsem v předchozím příspěvku.

Set range - je možné jednotce nastavit vzdálenost na kterou má odpovídat na nepřátelskou palbu. Toto je možné nastavim i filtrem, ale v SPWAW můžeš odpovídat na nepřátelskou palbu interaktivně. V SPWW2/SPMBT toto nelze a jednotka odpovídá automaticky v závislosti na nastavení, které jí dáš.

Pak je tam pancéřování F S R T (předek, boky, zadek a horní část trupu/věže a slope - sklony pancíře), toto se vždy porovnává s penetrací dané zbraně a úhlem dopadu.

Pak jsou tam ještě Inf/At/Arm command, což je u velitelských oddílu ještě další modifikátor toho, jak efektivní je daný velitel ve velení pěchotě/dělostřelectvu/obrněným jednotkám. To pak nepřímo opět ovlivňuje bojovou efektivitu podřízených jednotek.
If you're going through hell, keep going. -- Winston Churchill
Uživatelský avatar
Sian
svobodník
svobodník
Příspěvky: 23
Registrován: 14/1/2017, 17:44

Re: Steel Panthers: World at War

Příspěvek od Sian »

Opět děkuju za takhle obsáhlou informaci :) Jdu to testovat v praxi :)
Elbo Smogg
četař
četař
Příspěvky: 61
Registrován: 6/8/2012, 21:33

Re: Steel Panthers: World at War

Příspěvek od Elbo Smogg »

Sian píše:Opět děkuju za takhle obsáhlou informaci :) Jdu to testovat v praxi :)
Pokud přejdeš na SPMBT a budeš se již cítit, tak nabízím pár beznadějných výprasků, ovšem se spoustou dobrých rad, pro tvé zdokonalování :) Stačí dát vědět ;)
Uživatelský avatar
Sian
svobodník
svobodník
Příspěvky: 23
Registrován: 14/1/2017, 17:44

Re: Steel Panthers: World at War

Příspěvek od Sian »

Elbo Smogg píše:Pokud přejdeš na SPMBT a budeš se již cítit, tak nabízím pár beznadějných výprasků, ovšem se spoustou dobrých rad, pro tvé zdokonalování :) Stačí dát vědět ;)
:D moc děkuju za nabídku. No zatím se babrám v tutoriálech takže se na žádné velké hraní necítím :D
Uživatelský avatar
Sian
svobodník
svobodník
Příspěvky: 23
Registrován: 14/1/2017, 17:44

Re: Steel Panthers: World at War

Příspěvek od Sian »

Pánové potřeboval bych taktickou radu :) Snažím se prokousat přes tutoriál Flanking. Mám pár ruských tanků a postupuji proti německým, kteří jsou in cover. Snažím se postupovat terénem jak nejskrytěji to jde. Avšak nepřítel má tanky na vyvýšeném místě a jakmile se s nějakým objevím abych byl na dostřel tak dostanu smrtící salvu. Jak správně postupovat???
Uživatelský avatar
Tomass
praporčík
praporčík
Příspěvky: 341
Registrován: 30/10/2014, 14:49
Bydliště: Plzeň

Re: Steel Panthers: World at War

Příspěvek od Tomass »

Co mě napadá:

- postupovat pokud možno z více směrů a pokud víš nepřátelskou pozici neútočit čelně (obzvlášť proti tankům)
- jestli jsou tam pěší jednotky tak poslat napřed a odhalit nepřátelské pozice
. postupovat pomalu a v sevřené formaci a na základě terénu odhadnout, kdy budou nepřátelské tanky vidět (každý hex má svoji výšku, která se zobrazuje někde nahoře)
- když takhle dobře načasuješ útok z více směrů a v sevřených formacích, objeví se nepřátelské cíle na dostřel více tvým tankům najednou, pak máš šanci jedntolivě se objevující cíle přečíslit a zničit
- rychlost pohybu tvé jednotky výrazně ovlivňuje přesnost palby, takže postupovat klidně o hex o dva za tah, pokud hrozí kontakt ti dává možnost vést relativně přesnou palbu (i když statický, navíc zakopaný tank bude mít vždy přesnější palbu)
- pokud je k dispozici dělostřelectvo s dýmovnicema, je možné kouř využít a zakrýt část bojiště tak, aby jsi se vůči statickým nepřátelským jednotkam do přečíslení dostal
- bez ztrát to nejspíš nepůjde, s tím se asi budeš muset smířit :D
If you're going through hell, keep going. -- Winston Churchill
Uživatelský avatar
Sian
svobodník
svobodník
Příspěvky: 23
Registrován: 14/1/2017, 17:44

Re: Steel Panthers: World at War

Příspěvek od Sian »

Tomass píše:Co mě napadá: ...
Ztráty beru, ale né že mi v tutoriálu nepřítel rozstřílí komplet tankové osazenstvo :D Oka ten pohyb omezím. Nevěděl jsem, že mi to snižuje procento zásahu. Pěchotu tam nemám takže musím pozice odhalit jen za pomocí tanků. Jelikož jsem ale ten tutoriál hrál už asi 4x tak nějak vím kde ty hajzlíci čekají :D
Dzin
7. Major
7. Major
Příspěvky: 11489
Registrován: 16/10/2004, 21:31

Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)

Příspěvek od Dzin »

Zrovna jsem si říkal, že si zase z nostalgie budu tuhle hru muset zahrát. Případně ještě SPMBT. :)
Obrázek

Člen palby bez super hlášky pod čarou
Elbo Smogg
četař
četař
Příspěvky: 61
Registrován: 6/8/2012, 21:33

Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)

Příspěvek od Elbo Smogg »

SPMBT - již dlouho jsem někoho nevydrtil - kdyby byla chuť, nabízím se jako soupeř :raf:
Dzin
7. Major
7. Major
Příspěvky: 11489
Registrován: 16/10/2004, 21:31

Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)

Příspěvek od Dzin »

Tedy, hraji ho už dlouho, ale v životě jsme ho nehrál po síti. :) Já si totiž upravuji OOB, aby byli více realističtější a navíc mě nějak multiplayer u her nikdy neoslovil.
Obrázek

Člen palby bez super hlášky pod čarou
Uživatelský avatar
mikhail
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1700
Registrován: 19/4/2006, 20:09

Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)

Příspěvek od mikhail »

Aký je rozdiel medzi free verziou SPWW2 a plnou verziou od Shrapnel Games?
Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel!
Uživatelský avatar
Zemakt
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 11468
Registrován: 28/8/2008, 11:14
Bydliště: Cheb

Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)

Příspěvek od Zemakt »

Neoslovil? Protože jsi vždy dostal nakládačku, co? :D Já zas nic jiného než mulťáky nehraju.
ObrázekObrázek

"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
bat
podporučík
podporučík
Příspěvky: 664
Registrován: 30/10/2011, 17:49

Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)

Příspěvek od bat »

@Mikhail https://www.shrapnelgames.com/Camo_Work ... _page.html asi hlavně rozlišení resp. grafické detaily.
Hrával jsem dost ještě Steel Panthers to přišlo chvíli po skvělém Panzer General a byly to skvělé hry.
Obrázek
Dzin
7. Major
7. Major
Příspěvky: 11489
Registrován: 16/10/2004, 21:31

Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)

Příspěvek od Dzin »

Zemakt píše: 2/1/2023, 06:04 Neoslovil? Protože jsi vždy dostal nakládačku, co? :D
Naštěstí jsem to nikdy nehrál v multi modu, takže mi ani nikdo nemohl naložit. :D Jediné hry, co jsem kdy hrál s někým po síti byl Panzer General I, Diablo I, Doom a Warcraft II.
bat píše: 2/1/2023, 12:04Steel Panthers
Ten se mi líbil až jako II, na něm jsem se strašně moc vyblbnul. Do teď si vzpomínám, jak jsem hrál scénáře Flashpoint Ukraine a Flames on Crimea nejraději za Rusi proti Ukrajincům a říkal si, že Ruský útok na Ukrajinu je strašně nerealistický...
Až do nástupu SPMBT to byla moje oblíbená hra tohoto typu.
Obrázek

Člen palby bez super hlášky pod čarou
Uživatelský avatar
mikhail
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1700
Registrován: 19/4/2006, 20:09

Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)

Příspěvek od mikhail »

bat píše: 2/1/2023, 12:04 @Mikhail https://www.shrapnelgames.com/Camo_Work ... _page.html asi hlavně rozlišení resp. grafické detaily.
Hrával jsem dost ještě Steel Panthers to přišlo chvíli po skvělém Panzer General a byly to skvělé hry.
Nie nie ShrapnelGames zverejnili aj na tej stránke free edíciu WinSPWW2, ale majú aj platenú, kde by malo byť viac kampaní. Ale stojí tuším 35€ a to neviem či chcem dať, keď samotná free hra sa dá modovať a má kopec fan kampaní a scenárov.

Ja som sa po dlhom čase vrátil a rozbehol vo WinSpWW2 kampaň za Čechoslovákov v 1938 a celkom sa mi darí 4 marginal victori a 1x Decisive victory. Taktika PC sa mi zdá celkom dobrá oproti klasickému SP2 aj možno lepšia.
Ale zase hra proti reálnemu protivníkovi to nieje. Aj keď začiatočník nie som kedysi dávnejšie ma reálny skúsený protivník vyklepával jedna radosť :)
Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel!
bat
podporučík
podporučík
Příspěvky: 664
Registrován: 30/10/2011, 17:49

Re: Steel Panthers: World at War (zákysníček)

Příspěvek od bat »

A kdo by si chtěl připomenout, tak velmi povedený soundtrack k SPWAW https://www.youtube.com/watch?v=y0LRO-_ ... hannel=srm .
PS. dát si jako intro ke hře koláž s náborovým plakátem Waffen-SS bylo možné jen v těch požehnaných devadesátkách. Více k němu: https://worldwarera.com/products/waffen-ss-poster

Taková perlička k blbnutí. Asi od těch dob mi zůstalo, že hraju hlavně za Němce :)
IMO jedna z prvních her, kde se dalo hrát se "zázračnými zbraněmi" tanky Maus, E-100, Panther F s IR a nebo jednotky Ruhrstahl X-7 (pokud si dobře pamatuju ty mody, ale už nevím jestli to bylo čistě pro SP nebo nějakou další evoluci). Ovlivnilo mě také mnohem starší https://en.wikipedia.org/wiki/Secret_We ... _Luftwaffe, kde byl Ho-229 a toto skvělé letadlo (z pohledu herního) se objevilo až po dlouhé době https://en.wikipedia.org/wiki/Combat_Fl ... for_Europe .
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Počítačové a deskové hry“