Command & Conquer

Hry s válečnou tématikou, strategie, akční.

Moderátor: jarl

Uživatelský avatar
Ionor
nadporučík
nadporučík
Příspěvky: 877
Registrován: 18/6/2008, 03:56
Kontaktovat uživatele:

Command & Conquer

Příspěvek od Ionor »

Plánované pokračovanie C&C Generals po desiatich rokoch bolo počas vývoja zmenené na F2P (tj. zadarmo hrateľná hra po internete s dokupovateľnými nadstavbami) a bude v rámci tejto zmeny zo začiatku obsahovať iba hru viacerých hráčov. Súčasne to vyzerá, že hra bude obsahovať len dve strany EU a GLA (teroristi) situované do roku 2030 a počíta sa s pridaním ďalších strán po vydaní.
Nový Command & Conquer pobeží na modifikovanom engine z Battlefieldu 3, vďaka čomu môžete očakávať podobné, ale najskôr mierne vyššie nároky na hardware. Hra výjde najskôr budúci rok, ale v dohľadnej dobe sa uskutoční otvorený betatesting multiplayeru, na ktorý sa v prípade záujmu môžete zaregistrovať cez Origin (alternatíva online služby Steam). Nový Command & Conquer má podľa vývojárov taktiež slúžiť ako F2P portál pre ďalšie C&C hry zo sveta Tiberia a Red Alertu, ktoré budú v prípade úspechu nasledovať.

1080p trailer


Základný popis zmien oproti predchodcovy, ktoré su viditeľné v trailery nájdete v anglickom jazyku tu:
http://www.commandandconquer.com/forums ... p-Counquer
http://www.commandandconquer.com/forums ... post116588

PS: v prípade záujmu o odreagovanie cez multiplayer C&C Generals, alebo datadisku Zero Hour, mi môžete napísať súkromnú správu.
Na fórum už neprispievam, smerujte svoje nezmysli na ostatných členov fóra...
(Tech channel) youtube.com/user/IonorRea
(Satire channel) youtube.com/channel/UCjS5hvJT-No5zoxPKdX1qCA
Uživatelský avatar
M1A2 Abrams
podporučík
podporučík
Příspěvky: 657
Registrován: 10/8/2005, 21:34

Re: Command & Conquer

Příspěvek od M1A2 Abrams »

Je to hloupost. Nevidim nic zabavniho na tehle barvami poblitejch kycovitejch 3D hrach, kde se to hemzi prehnanejma efektama, explozemi a dynamickym osvetlenim scenerie. Jine herni zanry vyzaduji zvysene naroky na grafiku (FPS, RPG, simulatory, adventury, sportovni hry) ale k cemu je to v strategii to nevim. Na prehlednosti to rozhodne neprida, mozna tak ruznejm Honimirum to prida na egu, kdyz se na netu pochvali, jakej maj frame rate. Se szlou v oku vzpominam na takove strategicke skvosty jako Panzer General, Steel Panthers, strategickou mapu z Medieval Total War, Sudden Strike (i kdyz ten byl sveho casu hroznej zrout na grafiku) a neprekonatelne puvodni C&C. V porovnani s temahle hrami jsou tyhle pseudomoderni, psuedozabavni pseudohry s pseudokrasnou grafikou jenom sra.... .

A na zaver si neodpustim nazor renomovaneho IT odbornika, kterej se tehle dekadence taky uz prejedl: "Tyhle dementni hry kazdeho jenom otravuji. Ja bych vsechny ty moderni 3D strategie zakázala."
Entropia uzavretého termodynamického systému musí vzrastať. :-?
Uživatelský avatar
Ionor
nadporučík
nadporučík
Příspěvky: 877
Registrován: 18/6/2008, 03:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Command & Conquer

Příspěvek od Ionor »

Že ťa písanie tých nezmyslov na moje príspevky ešte stále baví. V prípade, že by ťa niekdo zobral vážne, asi ti doporučí vypnúť v nastaveniach efekty ako HDR, Blur, alebo pre jednoduchosť proste znížiť celkové grafické detaily efektov.
Na fórum už neprispievam, smerujte svoje nezmysli na ostatných členov fóra...
(Tech channel) youtube.com/user/IonorRea
(Satire channel) youtube.com/channel/UCjS5hvJT-No5zoxPKdX1qCA
Uživatelský avatar
Polarfox
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 5849
Registrován: 5/11/2010, 21:01
Bydliště: Praha

Re: Command & Conquer

Příspěvek od Polarfox »

No je fakt, ze zpravidla čím novější a čím více "graficky promakané" to je, tak tím méně je to hratelné. Málokdy se vyskytne něco opravdu revolučního, většinou je to jen přivaření 100 000 otravných serepetiček a efektů na starý námět, přičemž mu to nesahá ani po kolena. Čím více 3D, tím více Adidas :D Je to úplně stejná liga jako natáčení 20ti dílů Resident Evil a podobně. Abrams je sice starej rejpal, ale když to pomineme, tak má pravdu.
ObrázekObrázekObrázek

U národa, u něhož je nejoblíbenějším historickým spisovatelem Vlastimil Vondruška, se nějakého historického prozření a sebereflexe dočkáme opravdu jen velice stěží. (Polarovo motto pro rok 2019)

“Without data, you're just another person with an opinion.” W. Edwards Deming

Brána do Mordoru: https://twitter.com/fbeyeee?lang=cs
Uživatelský avatar
Ionor
nadporučík
nadporučík
Příspěvky: 877
Registrován: 18/6/2008, 03:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Command & Conquer

Příspěvek od Ionor »

No neviem, prvý C&C bol na svoju dobu výborný, ale keď ho hraješ po rokoch tak ti začne liesť to pomalé UI zo stavaním po jednej jednotke bez klávesových skratiek na výstavbu atď. na nervy.
C&C Generals-ZH bol s tohto pohľadu najlepší nakoľko má najprepracovanejšie UI zo všetkých C&C s prehľadnou 3D grafikou.
Od C&C3 je lepšie hrať na nižších detailoch, keďže tam už pchajú efekty, ktoré rozžiaria celú scénu ako vianočný stromček, o cirkusovom grafickom štýle Red Alert 3 sa myslím nemá cenu baviť, lebo to je už chyba designu a nie grafiky samotnej. Nové C&C našťastie viacmenej naväzuje na prehľadnosť a grafický design pôvodného Generals.
Nakoľko zmetkuje zobrazovanie youtube na Palbe, tak postnem video ešte raz, nech si urobí názor každý sám.
http://www.youtube.com/watch?v=kjZEInQZA0c
Na fórum už neprispievam, smerujte svoje nezmysli na ostatných členov fóra...
(Tech channel) youtube.com/user/IonorRea
(Satire channel) youtube.com/channel/UCjS5hvJT-No5zoxPKdX1qCA
Uživatelský avatar
M1A2 Abrams
podporučík
podporučík
Příspěvky: 657
Registrován: 10/8/2005, 21:34

Re: Command & Conquer

Příspěvek od M1A2 Abrams »

Ionor píše:No neviem, prvý C&C bol na svoju dobu výborný, ale keď ho hraješ po rokoch tak ti začne liesť to pomalé UI zo stavaním po jednej jednotke bez klávesových skratiek na výstavbu atď. na nervy.
"Snaze, rychleji a efektneji!" Jojo, to je trend dnesni doby, aby se rozmazleni fracci pri hrani moc nenadreli. Proto mame ve hrach takove vychytavky jako samoleceni bez lekarnicek, prime tunely misto labirintu, vysoce "inteligentni AI" a hraci dobu v rozsahu 3-4 hodin a jine. Dekuji, nechci.
Nenech se odradit mym rejpanim Ionore a az vyjde tahle nova hra, tak si zapni HDR,Blur a vypeckuj detaily na maximum a uzivej si prehlednou 3D grafiku, klavesove skratky a tu tvou inteligentni "UI".
Entropia uzavretého termodynamického systému musí vzrastať. :-?
Uživatelský avatar
p3tris
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1370
Registrován: 24/6/2011, 12:46
Bydliště: Vodňany
Kontaktovat uživatele:

Re: Command & Conquer

Příspěvek od p3tris »

M1A2 Abrams píše:
Ionor píše:No neviem, prvý C&C bol na svoju dobu výborný, ale keď ho hraješ po rokoch tak ti začne liesť to pomalé UI zo stavaním po jednej jednotke bez klávesových skratiek na výstavbu atď. na nervy.
"Snaze, rychleji a efektneji!" Jojo, to je trend dnesni doby, aby se rozmazleni fracci pri hrani moc nenadreli. Proto mame ve hrach takove vychytavky jako samoleceni bez lekarnicek, prime tunely misto labirintu, vysoce "inteligentni AI" a hraci dobu v rozsahu 3-4 hodin a jine. Dekuji, nechci.
Nenech se odradit mym rejpanim Ionore a az vyjde tahle nova hra, tak si zapni HDR,Blur a vypeckuj detaily na maximum a uzivej si prehlednou 3D grafiku, klavesove skratky a tu tvou inteligentni "UI".
Chlape, ty jsi opravdu rejpal. A kdo tě nutí tyhle hry hrát? Tak si pořiď účet na GOG a za mrzký peníz dál hraj ty svoje "starý dobrý" pecky, jako C&C nebo KKKND. Já sa pohybuju kolem her 20 let a nemám tyhle kecy o tom, jak dřív byly hry o hodně lepší moc rád. Oni totiž nebyly. Oni se vyvíjejí stejně, jako všechno ostatní. A v těch starých hrách, i když je mám taky moc rád, byla třeba AI taková, že by si s ní dneska nedovolila vyjít ani žádná budgetovka. Když hledáš, existuje nepřeberné množství hodně komplexních RTS s tou tebou tak nenáviděnou "hezkou" 3D grafikou a opravdu inteligentní AI. Stačí kouknout na východ nebo k některým německým výrobcům.
A mimochodem, za nejlepší díl C&C považuju druhý Red Alert. A to překvapivě právě kvůli tomu, že AI algorytmus nepřítele šlo celkem snadno odhalit to paradoxně přispívalo hratelnosti. Ale dneska už bych si je asi celý znova nezahrál. Generas už nebyli ani na nejtěžší úroveň žádná výzva.
Uživatelský avatar
cover72
7. Major
7. Major
Příspěvky: 3160
Registrován: 12/6/2007, 20:09

Re: Command & Conquer

Příspěvek od cover72 »

p3tris: Abrams IMHO vzdechá nad stále se snižující úrovní, resp. nad tím, jak se hry dělají stále více pro blbečky a šestileté děti. Když jsem kupříkladu já přečetl, že v nejnovějším online Need For Speed bude klávesová zkratka pro otočku na ruční brzdu (žádfné podřadit, mazerník a zatočit, ale prsotě zmáčkneš a ono to celou operaci udělá za tebe jako autopilot), byl jsem také dost konsternován a to asi zhruba stejně, jako když jsem poprvé sedl k nějaké tuším novější CoD s jejím "nekonečným samoléčením zdarma" - to je prostě anti-výzva.
Uživatelský avatar
DarkTatka
svobodník
svobodník
Příspěvky: 38
Registrován: 22/12/2010, 01:02

Re: Command & Conquer

Příspěvek od DarkTatka »

Ona tadle "zjednodušení" mají z pohledu designu her svůj smysl a význam. Například díky "samoléčení" může designér mnohem lépe navrhnout obtížnost soubojů, protože ví v jakém stavu bude hráč do souboje vstupovat, tím hra lépe plyne. Ekvivalent u starších her je když najdete v "místnosti" 5 lékárniček, je vám jasné, že v další místnosti bude obtížný souboj. Vytvářet prázdná bludiště pro to aby v se v nich hráč ztratil a marně hledal cestu spoustou stejných, vystřílených místností ala Wolfenstein3d není nic jiného než natahování délky hry bez jakékoli přidané hodnoty. Pokud není jít doleva nebo doprava smysluplná volba, proč modelovat dvě různé, nepodstatné věci? Bludiště jsou oprávněná jen pokud mají smysl pro atmosféru (z "nových" her například Vietcong nebo Legend of Grimrock). Umělá inteligence je nepochybně lepší než bývala. Vrcholem dávných dob bylo když nepřítel nepostupoval po nejkratší přímce k hráči.

Vždycky byly hry dobré a hry špatné, přijde mi, že kvalita těch špatných se zlepšuje, je od čeho opisovat. I když designér těch špatných netuší co dělá, některé věci prostě fungují i když je nechápe.

Pro dobré povídání na téma teorie designu her doporučuju http://penny-arcade.com/patv/show/extra-credits .
Uživatelský avatar
Polarfox
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 5849
Registrován: 5/11/2010, 21:01
Bydliště: Praha

Re: Command & Conquer

Příspěvek od Polarfox »

Co si budeme povídat, my nejsme tak úplně cílová skupina. Tu opravdovou zajímá převážně jak efektní bude rozseknutí, barvičky, cingrlátka a rohy/děla všude možně a tak...hratelnost a přehlednost je až tak desátá v pořadí. To je jak s točením filmů, může to být ta největší s prominutím srač..., ale spoustě diváků se to líbí, protože to tam bitevní loď otočí na kotvě a má velkej kanón.
ObrázekObrázekObrázek

U národa, u něhož je nejoblíbenějším historickým spisovatelem Vlastimil Vondruška, se nějakého historického prozření a sebereflexe dočkáme opravdu jen velice stěží. (Polarovo motto pro rok 2019)

“Without data, you're just another person with an opinion.” W. Edwards Deming

Brána do Mordoru: https://twitter.com/fbeyeee?lang=cs
Uživatelský avatar
Zemakt
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 11465
Registrován: 28/8/2008, 11:14
Bydliště: Cheb

Re: Command & Conquer

Příspěvek od Zemakt »

protože to tam bitevní loď otočí na kotvě
Takže se mi to nezdálo,..neuvěřitelné :lol:
ObrázekObrázek

"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Uživatelský avatar
skelet
4. Brigádní generál
4. Brigádní generál
Příspěvky: 17708
Registrován: 26/1/2008, 15:48

Re: Command & Conquer

Příspěvek od skelet »

DarkTatka píše:vytvářet prázdná bludiště pro to aby v se v nich hráč ztratil a marně hledal cestu spoustou stejných, vystřílených místností ala Wolfenstein3d není nic jiného než natahování délky hry bez jakékoli přidané hodnoty.
tyhle "bezcílná" bludiště byla dobrá v tom, že člověk neustále musel používat mozek, a pak nadávat sám sobě "jak jsem to mohl přehlídnout, když je to přímo přede mnou" :lol:
ObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
M1A2 Abrams
podporučík
podporučík
Příspěvky: 657
Registrován: 10/8/2005, 21:34

Re: Command & Conquer

Příspěvek od M1A2 Abrams »

p3tris píše:Chlape, ty jsi opravdu rejpal. A kdo tě nutí tyhle hry hrát?
Chlape, pokud vim tak jsme na foru, kde lide pisou sve nazory, takze pokud se ti muj nazor nelibi tak se sklidni a jdi si hrat.
Bohudiky, ze nekteri tady pochopili o cem pisi, bohuzel nekteri, ac se pohybuji v hernim prumyslu "uz nekolik desitek let" ocividne nemaji ani tuseni. Hrat hry dlouha leta a pritom si chrochtat jak se vsechno zlepsuje dle meho ... :roll:


DarkTatka - a jakej je z toho samoleceni pro mne prinos? Co ja z toho mam, ze designer si usnadnil praci tim, ze nemusel delat vice prace ale namodeloval krasnej tunel? To cemu ty rikas " mnohem lépe navrhnout obtížnost soubojů" tomu ja rikam prachsprostej skrip. Jedu jedu a zrazu na mne vyskoci 20 nepratel BUM, ohromna zabava, obzvlaste kdyz budu hru hrat znova a nepratele mne budou cekat na tom stejnym miste. Ve slovnym spojenim "umela inteligence" je jedno sluvko navyse...
Treba takove Metro 2033. Kdyz pomineme paradni atmosferu tak je to opet jenom tunelovka. I kdyz s "propracovanou umelou inteligenci". Bodejt by ne, kdyz da 50 mutantu hlavy do hromady a zautoci na vas v jeden moment.

Zadna hra neni bez chyby, vsude jsou skriptovane sceny a pitoma inteligence, jenze ne kazda hra mi za stejnej peniz poskytne stejnou zabavu a hraci dobu.
Kdyz porovnam hru Operace Flashpoint/ArmA nebo STALKER s CoD, nebo MoH, tak je jasne, ze prvni dve hry maji horsi grafiku a horsi efekty a maji stejne tupou AI jako druha dvojice, jenze mi poskytnou rozlehle hraci plochy, libovolne dlhou hraci dobu a pocit volnosti v rozhodovani, i kdyz jenom iluzorni. Takze tvrdit, ze samoleceni a podobne pomocne berlicky, jsou vlastne pro nase dobro a bez nich nejde udelat dobrou hru, je dosti odvazne :D
Entropia uzavretého termodynamického systému musí vzrastať. :-?
Uživatelský avatar
Zemakt
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 11465
Registrován: 28/8/2008, 11:14
Bydliště: Cheb

Re: Command & Conquer

Příspěvek od Zemakt »

Jo třeba tak, že ve Vietcongu v tunelech, jsem chodil poslepu a jenom sem kolem sebe píchal kudlou. Po dvou dnech píchání a používání maximální mozkové kapacity jsem si rozsvítil flash. Inu nenaděláš nic, no.. :???:

Jinak jako dlouholetý pařan BF2, PR a poslední rok BF3. Mohu potvrdit, že kam se sere co se týče týmové hry trojka za dvojkou. Nicméně tak nějak na tom pracují vylepšují a poslední DLC je BF 2 dost blízko.
Naposledy upravil(a) Zemakt dne 6/11/2012, 14:39, celkem upraveno 1 x.
ObrázekObrázek

"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Uživatelský avatar
M1A2 Abrams
podporučík
podporučík
Příspěvky: 657
Registrován: 10/8/2005, 21:34

Re: Command & Conquer

Příspěvek od M1A2 Abrams »

Zemakt píše:Jo třeba tak, že ve Vietcongu v tunelech, jsem chodil poslepu a jenom sem kolem sebe píchal kudlou. Po dvou dnech píchání a používání maximální mozkové kapacity jsem si rozsvítil flash. Inu nenaděláš nic, no.. :???:
Jo, v tech tunelech jsem taky moc velkou diru do sveta neudelal :neutral:
Entropia uzavretého termodynamického systému musí vzrastať. :-?
Uživatelský avatar
p3tris
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1370
Registrován: 24/6/2011, 12:46
Bydliště: Vodňany
Kontaktovat uživatele:

Re: Command & Conquer

Příspěvek od p3tris »

M1A2 Abrams píše:Chlape, pokud vim tak jsme na foru, kde lide pisou sve nazory, takze pokud se ti muj nazor nelibi tak se sklidni a jdi si hrat.
Bohudiky, ze nekteri tady pochopili o cem pisi, bohuzel nekteri, ac se pohybuji v hernim prumyslu "uz nekolik desitek let" ocividne nemaji ani tuseni. Hrat hry dlouha leta a pritom si chrochtat jak se vsechno zlepsuje dle meho ... :roll:
Já jsem celkem klidný, to Ty tady kolem sebe kopeš. Já, jak jsi napsal, pouze na "fóru diskutuji". A pokud Tě urazilo, že jsem napsal, že jsi rýpal a oslovení "Chlape", potom se velice omlouvám.
Nikde jsem nepsal, že se pohybuji 20 let v herním průmyslu, jen "kolem her", což znamená, že přes 20 let aktivně hraji. Nic víc. A že mám, bez nějaké sebechvály, v tomhle asi celkem přehled. Ani jsem nikde nenapsal, že si u nových her chrochtám blahem, jen že se zkrátka vyvíjejí a mi s tím vůbec nic neuděláme, ať se nám to líbí, nebo ne. Toť můj názor.
Mimochodem, velký prostor pro takové, znovu se neuraž, ortodoxní staromilce, jako jsi ty, nabízí indie sektor scény, který se rozvíjí raketovou rychlostí. Místo brblání se dá třeba podpořit některý z projektů s oldschool hratelností třeba na Kickstarteru. Je jich tam dost.
Předpokládám, že mě zase setřeš nějakou ultravtipnou hláškou, takže jdu opravdu zapnout mojí už značně dýchavičnou ATI 5670 a zahrát si s klukama World Of Tanks. Nebo možná nějakou 3D kravinu jako je freewareová Diaspora nebo The Ball. Ale když už mám tu nabušenou mašinu, asi nejradši skončím zase v Limbu...
Uživatelský avatar
DarkTatka
svobodník
svobodník
Příspěvky: 38
Registrován: 22/12/2010, 01:02

Re: Command & Conquer

Příspěvek od DarkTatka »

M1A2 Abrams píše: DarkTatka - a jakej je z toho samoleceni pro mne prinos? Co ja z toho mam, ze designer si usnadnil praci tim, ze nemusel delat vice prace ale namodeloval krasnej tunel? To cemu ty rikas " mnohem lépe navrhnout obtížnost soubojů" tomu ja rikam prachsprostej skrip. Jedu jedu a zrazu na mne vyskoci 20 nepratel BUM, ohromna zabava, obzvlaste kdyz budu hru hrat znova a nepratele mne budou cekat na tom stejnym miste. Ve slovnym spojenim "umela inteligence" je jedno sluvko navyse...
Treba takove Metro 2033. Kdyz pomineme paradni atmosferu tak je to opet jenom tunelovka. I kdyz s "propracovanou umelou inteligenci". Bodejt by ne, kdyz da 50 mutantu hlavy do hromady a zautoci na vas v jeden moment.

Zadna hra neni bez chyby, vsude jsou skriptovane sceny a pitoma inteligence, jenze ne kazda hra mi za stejnej peniz poskytne stejnou zabavu a hraci dobu.
Kdyz porovnam hru Operace Flashpoint/ArmA nebo STALKER s CoD, nebo MoH, tak je jasne, ze prvni dve hry maji horsi grafiku a horsi efekty a maji stejne tupou AI jako druha dvojice, jenze mi poskytnou rozlehle hraci plochy, libovolne dlhou hraci dobu a pocit volnosti v rozhodovani, i kdyz jenom iluzorni. Takze tvrdit, ze samoleceni a podobne pomocne berlicky, jsou vlastne pro nase dobro a bez nich nejde udelat dobrou hru, je dosti odvazne :D
Pointa samoleceni je v tom, ze kazdy souboj muze byt vyvazeny k urovni obtiznosti. Nic nezabije herni zkusenost tak, jako kdyz zjistis ze mas 1HP a ceka te velky souboj. Zbyva bud load do doby kdy jsi mel vice zdravi, coz te nuti projit pripadne velkou cast hry znova a doufat ze to tentokrat vyjde, nebo se vracet skrz prazdne bojiste a zurive hledat lekarnicky ktere jsi napoprve prehledl. Nebo vlezt do souboje ktery je designovany dejme tomu na 50% HP s mnohem mene a spolehat na Quicksave/Quickload.

Nerikam ze to je lepe, ze to je hure, zavisi jen na konkretni implementaci jestli to bude nebo nebude uspesne. Samoleceni nijak nesouvisi s tunely, umelou inteligenci atd. Nejde rict ze by samoleceni bylo vice nebo mene realisticke nez prebihani pres lekarnicky a instantni pridavani zdravi, proste je to jiny princip.

Skvely priklad dobre udelaneho samoleceni co se mi vybavuje je napriklad Halo.
Uživatelský avatar
Ionor
nadporučík
nadporučík
Příspěvky: 877
Registrován: 18/6/2008, 03:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Command & Conquer

Příspěvek od Ionor »

cover72 píše:p3tris: Abrams IMHO vzdechá nad stále se snižující úrovní, resp. nad tím, jak se hry dělají stále více pro blbečky a šestileté děti. Když jsem kupříkladu já přečetl, že v nejnovějším online Need For Speed bude klávesová zkratka pro otočku na ruční brzdu (žádfné podřadit, mazerník a zatočit, ale prsotě zmáčkneš a ono to celou operaci udělá za tebe jako autopilot), byl jsem také dost konsternován a to asi zhruba stejně, jako když jsem poprvé sedl k nějaké tuším novější CoD s jejím "nekonečným samoléčením zdarma" - to je prostě anti-výzva.
Jediné čoho si dosiahol bolo zámerné odbočenie od témy. Tvoje pripomienky sa žánru bojových RTS ani C&C netýkajú, bojové RTS sa ani v najmenšom oproti hrám s pred 15 rokov nezjednodušujú a tie ktoré sa o to pokúsia ako napr. C&C4 bez stavby základne väčšinou končia krutým neúspechom. Zlepšovanie UI a pridávanie klávesových skratiek je v bojových RTS nutnosť, keďže sú narozdiel od NFS nielen komplexnejšie, ale hrajú sa aj podstatne rýchlejšie ako ich predchodcovia, takže jeden MP zápas dáš bežne za cca 10-15min, kde väčšinu času tvorí boj a používanie mozgových buniek a nie čakanie na výstavbu budov a jednotiek, tj. väčšinu času sa venuješ tomu, čo je na bojových RTS zábavné...
Kto chce niečo pomalšie, má plno iných RTS titulov na hranie, ktoré sa zameriavajú na väčší realizmus (Sudden Strike, Blitzkrieg, Total War), aspekt výstavby (Simcity) atď. a stejne ako strieľačky sa snažia aj herné RTS tituly pokryť rozličné chute hráčov.
Vzájomné porovnávanie týchto herných subkategórii v RTS, alebo strielačkách tak postráda zmysel (ako porovnávanie MoH a Flashpointu).

Asi by som mal zmeniť nick na Captain Obvious :mrgreen:

K téme:
Ako bude približne vyzerať grafika v novom C&C z bežného vtáčieho pohľadu dobre vidno na obrázku pod textom, stejne ako tank EU nápadne pripomínajúci Merkavu
http://img259.imageshack.us/img259/4923/big1x.png
Niečo z letectva EU v roku 2030 pre ľudí zaujmajúcich sa o design vojenskej techniky
Lietadlo pozemnej podpory
http://img210.imageshack.us/img210/1638/big8.png
Útočný konvertoplán
http://img9.imageshack.us/img9/4160/euorca.png
http://www.youtube.com/watch?v=N16AFzdMHDY&feature=plcp
Transportný vrtuľník
http://img688.imageshack.us/img688/7638/transct.png


Pre verejnosť otvorený betatesting má podľa posledných informácii začať do prvej polovice roku 2013, takže pokiaľ si myslíte, že vaše skúsensti a pripomienky môžu byť neoceniteľné, alebo si len chcete zahrať skôr, môžete sa zaregisrovať cez Origin.
Na fórum už neprispievam, smerujte svoje nezmysli na ostatných členov fóra...
(Tech channel) youtube.com/user/IonorRea
(Satire channel) youtube.com/channel/UCjS5hvJT-No5zoxPKdX1qCA
Uživatelský avatar
p3tris
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1370
Registrován: 24/6/2011, 12:46
Bydliště: Vodňany
Kontaktovat uživatele:

Re: Command & Conquer

Příspěvek od p3tris »

Jedna zajímavá inspirace sérií C&C na modelářské výstavě v Kaplici.
Obrázek
Uživatelský avatar
Polarfox
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 5849
Registrován: 5/11/2010, 21:01
Bydliště: Praha

Re: Command & Conquer

Příspěvek od Polarfox »

Já nevím no, u starších her jsem si cenil přehlednosti a určité "jednoduchosti" (to je proti tomu a to je proti tomuhle, poměrně jasné hranice, nutnost přemýšlet a kombinovat, ve hře jsem poznal co je co za jednotku/zbraň/předmět). U nových je to často o 50ti jednotkách, které schopnostmi splývají a je nutné je jen vysílat v dostatečných počtech (aneb ta oslavovaná rychlost hry a požitek z akce) a nebo jednoho či dvou nabušených kočkopsů. Polovinu jednotek ani nerozeznám, je to tank či samohybný kanón nebo jezdící latrína? Hlavně že je to cool 3D, 4D či 5D, omatlané 50ti barvami a k tomu si ještě může člověk přidat 50 vlastních..tfuj.
ObrázekObrázekObrázek

U národa, u něhož je nejoblíbenějším historickým spisovatelem Vlastimil Vondruška, se nějakého historického prozření a sebereflexe dočkáme opravdu jen velice stěží. (Polarovo motto pro rok 2019)

“Without data, you're just another person with an opinion.” W. Edwards Deming

Brána do Mordoru: https://twitter.com/fbeyeee?lang=cs
Odpovědět

Zpět na „Počítačové a deskové hry“