Pravidla fóra
Pokud příspěvek v Aktualitách neodpovídá charakteru a úrovni "veřejné" Palby, moderátoři mají právo jej okamžitě, bez upozornění přesunout do skryté Hospody, která byla za tímto účelem zřízena.
Pokud nemáte přístup do Hospody a chtěli byste jej, musíte být na Palbě registrováni nejméně půl roku a poté můžete napsat SZ adminům "cover72" nebo "Lord".
Přesuny příspěvků jsou zpětně uváděny ve vláknu Přesuny.
Ve vlákně o Ukrajině v sekci "Aktuality" platí pravidla, která budete dodržovat. Postih za nedodržování bude následující: - smazání příspěvku - BAN uživatele (minimálně 24hodin, maximálně na vždy) - uzamčení vlákna Všechny tyto postihy budou uplatňovány bez jakéhokoliv varování a vysvětlování, na základě úsudku přítomného moderátora.
Pravidla jsou následující: - jsou povoleny pouze příspěvky s odkazem na zdroj - příspěvek bude věcný v českém nebo slovenském jazyce (případně s českým nebo slovenským překladem), žádné "emotivní" výlevy nebudou trpěny - diskuze není povolena, k tomu je určeno patřičné vlákno v Hospodě (o vstup můžete zažádat u administrátora s přezdívkou "Lord")
Upřesnění pravidel: - jakýkoliv příspěvek bez udání zdroje bude vymazán a jeho autor bude na týden zabanován - jakýkoliv příspěvek bez překladu citace bude vymazán a jeho autor bude na týden zabanován. (Pokud si někdo myslí, že cizojazyčná citace bude mít několik řádků a překlad odbude výcucem, tak je na omylu) - jakýkoliv příspěvek, ve kterém někdo někoho slovně napadne bude vymazán a jeho autor bude na týden zabanován - ti kteří již v minulosti dostali BAN, můžou dostat BAN až na měsíc. Při třetím opakování až dva měsíce. Podle úvahy zasahujícího moderátora. - trest delší než tři týdny může být podstoupen k odvolacímu procesu zakladateli fóra Lordovi, který může BAN zmírnit
Výrobu T-90S měli plně lokalizovat ... a prakticky jen montují z dodaných dílů (resp. se bez nich stále neobejdou). Výrobu Su-30MKI (s výjimkou motorů a části avioniky) sice zvládli, ale vyrábějí je o 60% dráž než v Rusku ... při třetinové ceně pracovní síly v Indii. A náběh výroby rovněž nebyl zcela plynulý.
Jinak souhlas, vlastní vývoj znamená v případě Indie cca 25 let = licenční výroba je pro ně asi nejlepší řešení (pokud ji při tak malém počtu letadel, na Indii, vůbec zvládnou).
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství." "Važ si lidí, kteří hledají pravdu, a střež se těch, kteří tvrdí, že ji našli."
HONZIK11 píše:A takový to byl nevýrazný typ. A nakonec se celkem chytl. Myslím , že právě u něj zvítězily i jeho možné varianty.
No myslím, že jeho hlavní devizou je, že to není klasický vojenský transportní letoun, ale jakýsi hybrid mezi civilním dopravním letadlem a vojenským transportním. Díky svému poměrně úzkému, ale dlouhému, trupu pojme víc lidí než klasický transportní C-27. Jasně tento trup ho poměrně hodně limituje při přepravě nákladu a techniky ... ale koho to zajímá. Na různé "mírové mise" se stejně létá "nalehko". Naopak zvolený trup umožňuje přepravit více lidí - byť, opět v porovnání s klasickými vojenskými dopraváky, je letadlo jinak menší, lehčí a má nižší payload (ale lidi zas tolik neváží). Pokud tedy chce armáda přepravovat hlavně personál, a až sekundárně náklad (techniku), je C-295 v této kategorii jasná volba. A výrazně nižší cena je taky PLUS.
"Indiáni" mají na přepravu techniky 11 C-17 a 14 (17) Il-76MD ... což jim asi stačí. Potencionální protivníky mají "centralizované" na Severu a Západě, do "zahraničních dobrodružství" se zatím nepouštějí, a tak jim to asi stačí.
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství." "Važ si lidí, kteří hledají pravdu, a střež se těch, kteří tvrdí, že ji našli."
Jasně, vím. Ty Herkulesy jsem asi měl zmínit a ty An-32 (46 z nich je modernizovaných) jsou de-facto stejná kategorie jako C-295.
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství." "Važ si lidí, kteří hledají pravdu, a střež se těch, kteří tvrdí, že ji našli."