Vítanie konvoja USA

Co by se stalo, kdyby? Nespecifické dotazy, různé názory z vojenství.

Moderátor: jarl

Zamčeno
Ernest Zimke
Příspěvky: 1
Registrován: 4/8/2015, 22:01

Vítanie konvoja USA

Příspěvek od Ernest Zimke »

Dobrý večer, zdravím všetkých. Na toto fórum chodím zbierať rozumy už roky, nikdy som nemal potrebu sa registrovať, nie som odborník v žiadnej relevantnej disciplíne :razz: . Ale teraz mám na vás všetkých jednu otázku. Asi o mesiac pôjde cez SR USA konvoj na cvičenie v Maďarsku a už teraz sa roztáčajú kolesá hystérie, padajú slová ako provokácia, strašenie neexistujúcimi hrozbami, na fb sú stránky vyzývajúce na blokovanie konvoja a pod. Čo som čítal, v Česku keď prechádzal cca pred pol rokom boli obavy z podobných aktivít ale nakoniec to bolo skôr naopak. Teda, opakujem, tak som čítal. No a konečne tá sľúbená otázka :D :" Ako to teda bolo ? A čo ste robili konkrétne vy ? Nerád by som týmto spustil flame, je mi jasné že nikdy nebudú všetci za niečo, len ma trápi prístup mnohých mojich spoluobčanov. Ďakujem za všetky reakcie.

S pozdravom Zimke
Mauler
podpraporčík
podpraporčík
Příspěvky: 264
Registrován: 19/4/2014, 17:32

Re: Vítanie konvoja USA

Příspěvek od Mauler »

Já sem nedělal nic mě je nějaký konvoj strykerů volný,nicméně se z mého pohledu jedná o demostraci síly a co mě vadí jsou plky o životním prostředí kterýma se zaklíná ve světě kde kdo ale že ten konvoj šlo dopravit po železnici nikoho nenapadne včetně toho že Abrams by mohl dostat konečně dieslový motor místo plynové turbíny :-).
Lepší je tragický konec než tragédie bez konce
kenavf
7. Major
7. Major
Příspěvky: 5997
Registrován: 15/12/2010, 23:13

Re: Vítanie konvoja USA

Příspěvek od kenavf »

:sad:
Edmund Burke: "Jediné čo potrebujú nečisté sily k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič."

ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Zemakt
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 11467
Registrován: 28/8/2008, 11:14
Bydliště: Cheb

Re: Vítanie konvoja USA