Obrněné vozidlo budoucnosti, část 6, lehký podvozek
Re: Obrněné vozidlo budoucnosti, část 6, lehký podvozek
Človek by čakal,že pri dnešných kompaktných pohonných jednotkách je tak natiahnutý predok zbytočný a zbytočne len redukuje priechodnosť terénom, aspoň v prípade explózie míny pod predným kolesom to posádka ocení.
Na fórum už neprispievam, smerujte svoje nezmysli na ostatných členov fóra...
(Tech channel) youtube.com/user/IonorRea
(Satire channel) youtube.com/channel/UCjS5hvJT-No5zoxPKdX1qCA
(Tech channel) youtube.com/user/IonorRea
(Satire channel) youtube.com/channel/UCjS5hvJT-No5zoxPKdX1qCA
Re: Obrněné vozidlo budoucnosti, část 6, lehký podvozek
ad Gefas - ta modularita vypada super, ale fakt bych to nesrovnaval s trasformers, jinak mi prijde rivne ze to ma tak hrozne dlouhy motor v predu, jako ze to dost kazi vyhled.
Ionor > pro ekraloplan jsou zasadni 2 veci
1) konce kridel co nejblize zeme - podtlaceni koncovych viru diky blizkosti zeme je prave princip ktery umoznuje ekraloplanu mit effketkivni velmi kratke kridlo.
2) proud vzduchu od motoru smerujici pod kridlo.
ad kanardy - no jako kazde letadlo to to potrebuje vertikalni plochy kvuli stabilite. Nabizi se a) klasicke ocasni plochy b) tandemove kridlo b) canardy ... canardy jsem zvolil kvuli nejvyzsimu celkovemu vztlaku. Ocasni plochy totiz vytvari zaporny vztlak, tandemove kridlo zase nevyuzije tak dobre prpud vzduchu z motoru. Pokud uz zvolim kanardy mel bych je dat co nejvice dopredu a co nejblize k zemi (jsou jeste kratsi => jeste vetsi vliv viru)
Uznavam ale zavaznost namitky ohledne prachu. Resil bych to asi tak ze bych 1) posunul sani motoru o neco dopredu 2) spojil konce canardu s konci kridel, comz se dale zmensi koncovy vir, prasnost a vytvori se jakasi chranena kapsa pro umisteni motoru a jeho sani.
myslim tim neco takoveho
http://imageshack.us/photo/my-images/26 ... 71dt6.jpg/
http://api.ning.com/files/x0BLezI2uR6uL ... jassy3.jpg
v pripade bezpilotniho prostredku by pak asi byla lepsi koncepce pouze s jednim motorem umistenym uprestred a s trupem (obsahujicim uzitecnou zatez a zbrane) po stranach. V tech masivnich kridlech je umisteno samozdrejme palovo a podobne.
Ionor > pro ekraloplan jsou zasadni 2 veci
1) konce kridel co nejblize zeme - podtlaceni koncovych viru diky blizkosti zeme je prave princip ktery umoznuje ekraloplanu mit effketkivni velmi kratke kridlo.
2) proud vzduchu od motoru smerujici pod kridlo.
ad kanardy - no jako kazde letadlo to to potrebuje vertikalni plochy kvuli stabilite. Nabizi se a) klasicke ocasni plochy b) tandemove kridlo b) canardy ... canardy jsem zvolil kvuli nejvyzsimu celkovemu vztlaku. Ocasni plochy totiz vytvari zaporny vztlak, tandemove kridlo zase nevyuzije tak dobre prpud vzduchu z motoru. Pokud uz zvolim kanardy mel bych je dat co nejvice dopredu a co nejblize k zemi (jsou jeste kratsi => jeste vetsi vliv viru)
Uznavam ale zavaznost namitky ohledne prachu. Resil bych to asi tak ze bych 1) posunul sani motoru o neco dopredu 2) spojil konce canardu s konci kridel, comz se dale zmensi koncovy vir, prasnost a vytvori se jakasi chranena kapsa pro umisteni motoru a jeho sani.
myslim tim neco takoveho
http://imageshack.us/photo/my-images/26 ... 71dt6.jpg/
http://api.ning.com/files/x0BLezI2uR6uL ... jassy3.jpg
v pripade bezpilotniho prostredku by pak asi byla lepsi koncepce pouze s jednim motorem umistenym uprestred a s trupem (obsahujicim uzitecnou zatez a zbrane) po stranach. V tech masivnich kridlech je umisteno samozdrejme palovo a podobne.
Re: Videa na Youtube
Celkom podarené video.
odkaz upravil Skelet
Re: Videa na Youtube
Ruská federace bojující v Druhé občanské válce USA na straně Republikánských vojsk bojuje proti hordám Britů a amerických Demokratů
- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
Re: Videa na Youtube
To tedy anorabo píše:Celkom podarené video.
skelet píše:Ruská federace bojující v Druhé občanské válce USA na straně Republikánských vojsk bojuje proti hordám Britů a amerických Demokratů
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Re: Obrněné vozidlo budoucnosti, část 6, lehký podvozek
Nie údajne z patentového spisu, ale registrovaný patent - http://www.findpatent.ru/patent/247/2473863.html
Re: Obrněné vozidlo budoucnosti, část 6, lehký podvozek
Díky to stojí za prostudování
Re: Obrněné vozidlo budoucnosti, část 6, lehký podvozek
http://www.armadninoviny.cz/izraelske-o ... guard.htmlIzraelská firma IMI (Israel Military Industries) představila nové vysoce mobilní obrněné vozidlo CombatGuard. Podle firemních materiálů se CombatGuard pyšní bezprecedentní kombinací mobility, rychlosti a balistické ochrany.
Re: Obrněné vozidlo budoucnosti, část 6, lehký podvozek
Pancierovana bugina! Tak toto vyzera velmi dobre.