Re: Mezikontinentální balistická ŘS RT-23 / SS-24 Scalpel
Napsal: 31/12/2013, 14:56
Identifikace je mozna jen podle cisla volaci znacky, at je jakakoliv, musi byt jedinecna. A poloha z GPS. Z druzic by to slo zamerit bez identifikace jen kdyby to slyseli dve druzice najednou. Muzou to dneska i mit. Jsou druzice co vysilaji pro GPS, tak jiste americke a ruske jsou vyuzivany i pro armadu. Jeden kanal pro civil, druhy pro vojaky. To se dozvime az za nekolik let, az najdou zase neco modernejsiho. Pokud to uz vysila, tak aby to vyslalo souradnice podle GPS uz neni problem.
Kazda akce hned vyvola protiakci. Amici do GPS zavadeli umyslene chybu. Tamara potrebovala znat svoji presnou polohu, tak se udelal SW ktery ty chyby opravoval.
Nevim jak v rusku. U nas jsou v kazde lokomotive dve vysilacky a dispecer vidi kde vlak je. Nepouziva to GPS, po trati jsou radiostanice, treba i u zavor, to hlida spadle zavory pri poruse...CD za to dostavaji pokuty.. Urcite neco podobneho maji i v rusku, jde o bezpecnost provozu, tak tam musi byt vse co se po kolejich pohybuje. Dispecer pres vysilacku dokaze zastavit vlak stovky km od nej. Kdo chce jezdit z okolnich statu u nas, tak si to musi namontovat. Je otazka jak takovy vlak maskujou, i nakladni vlaky maji jizdni rady. U nas maji drahy podle koleji zakopane svetelne kabely tak maji komunikaci od vseho oddelenou, ani ne pro utajeni, ale ohledne bezpecnosti. Tomu se jiste musi i armada podridit. U nas je kazda jizda sledovana a kdyz by jezdilo neco tajneho, tak by to jiste casem prasklo. Jako vsechno....
Pokud bylo tech druzic malo, tak rusove vypousteli rakety na Kamcatce a i jinde tak, aby na blizku nebyla druzice amiku. Dnes je toho plne nebe a tak to uz nezamaskujou.
edit: http://www.esa.int/cze/ESA_in_your_coun ... oci_druzic
Je tam i umisteni na kontejneru a je videt ze to musi byt nahore a popisujou jak to funguje kdyz neni v dosahu druzice.
Kazda akce hned vyvola protiakci. Amici do GPS zavadeli umyslene chybu. Tamara potrebovala znat svoji presnou polohu, tak se udelal SW ktery ty chyby opravoval.
Nevim jak v rusku. U nas jsou v kazde lokomotive dve vysilacky a dispecer vidi kde vlak je. Nepouziva to GPS, po trati jsou radiostanice, treba i u zavor, to hlida spadle zavory pri poruse...CD za to dostavaji pokuty.. Urcite neco podobneho maji i v rusku, jde o bezpecnost provozu, tak tam musi byt vse co se po kolejich pohybuje. Dispecer pres vysilacku dokaze zastavit vlak stovky km od nej. Kdo chce jezdit z okolnich statu u nas, tak si to musi namontovat. Je otazka jak takovy vlak maskujou, i nakladni vlaky maji jizdni rady. U nas maji drahy podle koleji zakopane svetelne kabely tak maji komunikaci od vseho oddelenou, ani ne pro utajeni, ale ohledne bezpecnosti. Tomu se jiste musi i armada podridit. U nas je kazda jizda sledovana a kdyz by jezdilo neco tajneho, tak by to jiste casem prasklo. Jako vsechno....
Pokud bylo tech druzic malo, tak rusove vypousteli rakety na Kamcatce a i jinde tak, aby na blizku nebyla druzice amiku. Dnes je toho plne nebe a tak to uz nezamaskujou.
edit: http://www.esa.int/cze/ESA_in_your_coun ... oci_druzic
Je tam i umisteni na kontejneru a je videt ze to musi byt nahore a popisujou jak to funguje kdyz neni v dosahu druzice.