Pearl Harbor - 4.část, výsledky a vyšetřování.

Od Pearl Harbouru po Tokijskou zátoku

Moderátor: Pátrač

Uživatelský avatar
Hans S.
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 3767
Registrován: 22/2/2007, 04:34
Bydliště: Gartenzaun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hans S. »

No taky mě to docela napadlo :) Udělat článeček porovnávající situaci těchto dvou spojenců/nespojenců :)

Nemyslím si, že by pilot větroně měl mít vyloženě větší cit pro letoun. Oba dva piloti ve vzduchu sledují a hlídají mírně odlišné věci. Pilot kluzáku může být dřevo bez citu stejně jako pilot motorového letounu a naopak. Ale zcela jednoznačně při létání na motorových letadlech pomohou a vše urychlí předcházející zkušenosti na větroni (osobně očekávám zkrácení výcviku tak o půl roku). A dost možná právě toto byl jeden ze základních záměrů podpory aeroklubového létání v Německu před druhou světovou válkou.
Odpovědět

Zpět na „Námořní válka v Pacifiku“